Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Var det ikke sånn at ROTA har VELDIG strenge krav på aktivitet da??? :) Rinker har ikke adlet på lenge. Fler som ikke har gjort det i ROTA :p

Akkurat som jeg har påpekt tidligere, men ble rett og slett ignorert...traff vi et sårt punkt?
De tar vel egentlig inn alt de kan få inn tenker jeg..
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Phillkillio hvis du tenker deg litt om så var det bgm som kicka meg og vil det si backstabbing av meg:? tror ikke det..
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Selv om du ble kicket og ikke forlater selv fra en stamme så kan du fortsatt ha backstabbet dem ;)
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jepp, men han for komme med bevis:) han sier ting han ikke vet noe om.

PS: Hvis det er backstabbing og si sine meninger selv om ledelsen ikke liker det og deretter bli kicket? men gidder ikke og kommentere dette mere:) Nå skal jeg tilbake til speeden
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det fikk du se i går SP. Trodde du nevnte noe i går kveld om at du var ferdig med denne saken og skulle legge den bak deg.
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det fikk du se i går SP. Trodde du nevnte noe i går kveld om at du var ferdig med denne saken og skulle legge den bak deg.

Windsy det er ingen bevis på backstabbing^^ når jeg blir kicka så bestemmer ikke dere hvem jeg vil spille dual med:) så jeg backstabba ikke. Du fant innlogings lista ja? Så stort.. Jeg har vel endel bevis jeg da:) men det sier hvertfall noe om at jeg ikke backstabba..
 

DeletedUser

Guest
Du kan si det du vil, men det faktumet at du backstabba oss er der, uansett. God jul :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Hehehehhee phil, du kan jo også si det du vil, men fakta vil uansett vere utenfor din fatteevne
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Phil jeg backstabba ikke så kom med bevis da:) Vil si at du gjør en elendig jobb med og bevise det:)
Du får begynne og skrive om fakta her ikke tullball:rolleyes: Du har ingen bevis, så finn på noe bedre enn og komme med løgn. jeg vedder på at jeg trumfer deg likevel med bevis:):cool:
 
Topp