Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Teacher og Tatiana har i så fall noen merkelige KV som knapt er innpå:cool:

Denne er interessant. Akkurat hvordan du selv har oppfattet situasjonen er jo morsom. Forestill deg at du har en konto. Oy, vel det har du jo! Så forestill deg din egen konto. Du logger inn og ser at det er 2000 inc, noe som er greit. Dagen etterpå har du 6000 inc og hey, det er fortsatt OK. Tredje/fjerde dag har du 10 000 inc. Så vet vi også at kontoen din ligger ved fronten til to store stammer og alle angriper deg. De ødelegger alle byene dine og 10 stk sender adels. Ikke kom her og si at "det fikser jeg jo lett!".

På den tiden var heller ikke fakescriptet lov. Men noe bokmerker eller noe.. Absurde greier.

Tatiana kan jeg være enig med. Der har det vært for dårlig KV som jeg selv kan ta noe av skylden av. Men etter å ha fått orden på kontoen nå, kommer dere aldri igjennom. ;) Er noen som prøver seg akkurat nå. Capitan, hgmb (somethin) og op92 er noen som sender nukes og adler. Akkurat nå får de bare røde rapporter. Veldig artig :)

Vi kommer snart til deg bunny. Da skal du virkelig få en opplevelse av inc du aldri har sett maken til ;)

~MD~
 

tHa UbEr NoOb

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis dette fortsetter ser jeg ikke vitsen med å fortsette å snakke på offentlig forum. Da er det INGEN fra IB som kommenterer her lenger. Da er det slutt på moroa. Da får dere skryte så mye dere vil av hvor mange byer dere har tatt og hvor mye vi synker i poeng. Synd hvis det skjer, men det er retningen vi er på vei til.

Og jeg kommer heller ikke til å fortsette å snakker her i og med at dette ryktet er bekreftet, så dere får heller ta opp noe annet dere vil hakke på.

hmm:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Til det oppe på toppen der :)

vi er alle klare over hva som skjedde med Teacher kontoen og at han ga seg er ikke rart heller siden hele kontoen lå i front:p
hva som skjedde på Tatiana kontoen er jeg ikke informert i men at den har mistet noen mill eller noe var ikke planlakt i det hele tatt..
Tatitan kontoen har ikke hvert et mål som Teacher var..
var vel bare noen som helt ut av det blå tok en by å fant ut at de ville ta flere av han isteden for Teacher så slik ble det bare et lite ekstra mål å ta av.. så ingen tap av at den kontoen blir stacket om det er det du prøver å si ;)
mere å ta av når den blir grå...
så du deler samme syn som meg på dette temaet MD så ikke grunn til ta dette opp mere da :cool:

at dere snart skal heller snu blikke mot meg har jeg tidligere sakt at jeg ser frem til:D
men tviler sterkt på at dere slår RNG i off! dere har enkelte spillere som drar fronten deres, er imponerene det!
 

DeletedUser

Guest
Det sies at det er fært hvor IB ENDA prøver å lokke folk over til sin side av krigen...
er skuffene at dere ikke kan spiller ærlig! :mad:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det sies at det er fært hvor IB ENDA prøver å lokke folk over til sin side av krigen...
er skuffene at dere ikke kan spiller ærlig! :mad:


Er vel flere stammer som kjører sånt spill, BOL blant annet, så ser ikke helt hva du mener her. Sjekk faktaene dine før du klager her.
 

DeletedUser

Guest
Er vel flere stammer som kjører sånt spill, BOL blant annet, så ser ikke helt hva du mener her. Sjekk faktaene dine før du klager her.

Kaster meg på denne. Dette er noe alle stammer har drevet med. Og skittent er det ikke.
Personlig vil jeg se at det er like ille som å adle en by langt inne i fiendeclusteret og stacke den til himmels...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har hele 4 angrep fra ib:eek:
ryktes også at denne tråden er heilt dau


Kom med rykter folkens;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det det er moro med inc fra BOL og RNG for tiden. Er jo så lett å forsvare seg mot de :rolleyes:
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at det det er moro med inc fra BOL og RNG for tiden. Er jo så lett å forsvare seg mot de :rolleyes:

Ryktes at jeg ikkje adler :p Og er innaktiv "Ib come and get me. MD send noen inc på mej da ! Jeg har magiske tropper som dreper dine :eek:"
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja...hadde du ikke klart å adle om natta, så hadde jeg blitt dypt, dypt skuffet.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at MD er litt stor i kjeften:rolleyes:

Ryktes at det er få som skjønner begrepet overdriving.

Men kan bekrefte at en jeg nylig trodde var god, ikke var det allikevel... Samme gjelder for 2-3 stk i RNG ^^

For å være fair, ryktes det sikkert at det er slik i IB også.

Den eneste spilleren man ikke kan så tvil i om er god på V1, er Grim <3 (i fiendestammene)...
 
Topp