Ryktebørs

DeletedUser

Guest
For å være fair, ryktes det sikkert at det er slik i IB også.

Den eneste spilleren man ikke kan så tvil i om er god på V1, er Grim <3 (i fiendestammene)...

En relativt fin post av deg MD :)

Det er jo helt normalt at folk bytter kontoer og det kommer nye folk inn. Noen bedre og noen ikke fullt så gode. Bare å gjøre det beste ut av situasjonen :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er krangling i BOL og RNG alliansen :)
Er plutselig ikke så moro når BOL adler RNG byer... Sterke meninger om det her tenker jeg ^^
Tror ikke Cap ble så fornøyd med det heller..

Og her trodde jeg alliansen var støpt i stein?

Ryktes også at deeef ikke liker inc og sender derfor angrep tilbake.. Slem KV!
 

DeletedUser

Guest
Haha MD.... Kan tenke meg du likte den ja :eek:

Men at det ryktes at RNG og BOL krangler er vel knappest noe nytt. Verbalt sett krangler vi ofte så busta fyker, men ender opp med å bli enige stort sett hele tiden. I de tilfellene vi ikke blir det blir vi enige om å være uenige.

kjedelig, ikke sant:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare slik det skal være jo :)

Kranling av og til er bare sundt, men det roer seg etter en liten stund når folka får roet seg.

Kommer jo etterhvert noen svært så konstruktive løsninger :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er krangling i BOL og RNG alliansen :)
Er plutselig ikke så moro når BOL adler RNG byer... Sterke meninger om det her tenker jeg ^^
Tror ikke Cap ble så fornøyd med det heller..

Og her trodde jeg alliansen var støpt i stein?

Ryktes også at deeef ikke liker inc og sender derfor angrep tilbake.. Slem KV!

ja jeg er så slem. skal prøve og være snillere:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at IB/HVIB må "lure" spillere inn på fiende kontoer for å ta byer, desperate !?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at IB/HVIB må "lure" spillere inn på fiende kontoer for å ta byer, desperate !?:eek:

Nei? Hvis det er tilfellet, så er det dere som gir oss kontoene... Da er det dere som gjør noe galt og vi som bare koser oss :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktes at IB/HVIB må "lure" spillere inn på fiende kontoer for å ta byer, desperate !?:eek:


de har lært dette av BOL bgm.... er noe de har gjort i lang lang tid og med mange IB kontoer. Så er nok ikke desperate, er jo bare kos å krige med dere ;)
 

DeletedUser

Guest
IB overrasker mer og mer, og det er ikke positivt. De virker mer og mer desperate når de gjør ting som ikke sømmer seg for en så stor stamme. Flaut å være i IB for tiden ? Flere som stikker?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
IB overrasker mer og mer, og det er ikke positivt. De virker mer og mer desperate når de gjør ting som ikke sømmer seg for en så stor stamme. Flaut å være i IB for tiden ? Flere som stikker?


hva er det som ikke sømmer seg da bgm? Virker mere som du er desperat he he, er jo bare bull det du kommer med her. Konkret hva er det som ikke sømmer seg, jeg vet det meste som foregår på V1 fra mine gode venner i alle toppstammene der.
 

DeletedUser

Guest
Flaut å være i IB? Heh.. Jeg er stolt jeg! Kan med sikkerhet si at vi alle er det.. Vi kan ikke noe for at vi blir gitt kontoer! Er ikke det flaut for dere da?! At de er sååå lei stammen sin at de gir kontoen sin til FIENDEN? LOL!
 

DeletedUser

Guest
folk i IB blir ikke lei av stammen men bare spillet :)
det er jo til en hver tid KV's og det er alltid de samme folka som er det.. men jeg venter i spenning på alle de byene som går grå snart eller blir slettet, er jo en del det også.
x)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at en spiller som var kjent er savnet i RNG.
noen som kan bekrefte dette?
 
Topp