Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at RNG skryter fælt av at Balle Klorin leder med over 1 mill poeng over michael.

personlig syntes jeg det er bedre å ha flere byer enn poeng.. :p

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 Balle Klorin BOL 18.695.998 1796 10410
2 michaelh3877 IB 17.992.667 1879 9576

Stor differanse i antall byer.. Hvis man vil ha mye poeng, er det bare å oppgradere byene sine. Er mye vanskeligere å ta byer ^^

Nå er også de spillerene barbarene sine verste fiender da..
 

DeletedUser

Guest
Regner du 2 RNG spillere som "hele RNG" -.- wow

Ja var 2 stykker som uttalte seg om differanser der, men blir da også VELDIG feil å si at RNG Skryter FÆLT :p når det bare er 2 som tar det opp.
just saying it. men de har jo rett også da. bare at de ser det fra en annen synsvinkel enn deg
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at RNG skryter fælt av at Balle Klorin leder med over 1 mill poeng over michael.

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 Balle Klorin BOL 18.695.998 1796 10410
2 michaelh3877 IB 17.992.667 1879 9576

Faktisk er ikke dette over 1 mill engang :) Just sayin' ^_^

Ryktes at ROTA tror de er noe etter dette :cool:
 

DeletedUser

Guest
Regner du 2 RNG spillere som "hele RNG" -.- wow

Ja var 2 stykker som uttalte seg om differanser der, men blir da også VELDIG feil å si at RNG Skryter FÆLT :p når det bare er 2 som tar det opp.
just saying it. men de har jo rett også da. bare at de ser det fra en annen synsvinkel enn deg

med RNGA blir det flere. Mye morsommere å generalisere :D

Faktisk er ikke dette over 1 mill engang :) Just sayin' ^_^

småpirk... :p

Ryktes at ROTA tror de er noe etter dette :cool:

ROTA eier alle.. no doubt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg leava ikke BOL for og joine ROTA. Så, ryktet avkreftes :)

eeeh..Hvordan i huleste havna du der da? Det er ikke som å kjøre bil, at du kan svinge av ved feil avkjørsel:confused:

Jeg har enda klart å holde meg hos H.F.O uten å plutselig gjøre en feil ved å gå over til ROTA eller IB.
 

DeletedUser

Guest
Må nok støtte fienden på den... Han skrev at han ikke forlot BOL for å joine ROTA, dvs at han ikke hadde til hensikt å joine ROTA da han først forlot BOL...
 

DeletedUser

Guest
Det er fullstendig meningsløst. Det er bedre å være glad i dem etter de er blitt tatt :)
 
Topp