Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Mix-byer er kule, da :) Jeg stemmer for at de skal pyntes med flagg ved neste oppdatering :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at The norgie sender tog med 10-20 sek mellom rom.:eek: noe som ikke kan kalles tog:p
 

DeletedUser

Guest
meh, magicdude er på jordet.

ett tog henger sammen. ikke 4 forskjellige lokomotiver -.-
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at RNG ikke aner hva de skal gjøre og at BOL har veldig mange KVer :eek:

Glad jeg er i IB..
 

DeletedUser

Guest
At Ib sliter med "teknikken " er noe alle som spiller mot dem veit, eg syns det er tragisk at så få kan sende ok tog, ingen kan snipe eller gi motstand som gjør til at du virkelig må bruke tw kunnskapen for å ta byer. Kjedelig i lengden men ok med bra stats:D:):eek:
 

DeletedUser

Guest
ryktes at jeg har sett spillere i RNG sende tog med 60 sek mellomrom mellom hvert angrep!:eek:
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
At Ib sliter med "teknikken " er noe alle som spiller mot dem veit, eg syns det er tragisk at så få kan sende ok tog, ingen kan snipe eller gi motstand som gjør til at du virkelig må bruke tw kunnskapen for å ta byer. Kjedelig i lengden men ok med bra stats:D:):eek:
La oss dra frem dine påstander:
1 -Vi sliter med teknikken
2 -Alle vet det
3 -Vi kan ikke sende gode tog
4 -Vi kan ikke snipe
5 -Vi gir ikke nok motstand
6 -Du får ikke brukt "TW-Kunnskapene" dine.
Vel?

1 Vi sliter ikke mer med teknikken enn dere. Jeg vil påstå att dere sliter mer enn oss, siden HFO bla kjører mix-byer, sender fakes fra en by osv.
[SPOIL]http://no1.tribalwars.no.com/public_report/87ca19d388729bc78cf11b2bbef04bbe
http://no1.tribalwars.no.com/public_report/5198873dcfb49f07a88baca7d9abce54
http://no1.tribalwars.no.com/public_report/a803d30637fb3233af44624a4f473357[/SPOIL]

2 Vel, nå vet alle att man bør feie for egen dør før man kaster søppel forran andre sine.

3
ryktes at herbalife greide og time 3 adels:eek:
Der har vi ett rykende ferskt sitat. Det du sier der er også bull****.

4 Jeg har snipet deg selv, så kom ikke her med de løgnene dine. Om du sier noe annet er det bull****, og du vet det selv.

5 Forventer du virkelig att en konto på 11(?) mil skal kunne holdes i sjakk av en på 3 mil med 3-4000 incs, og 20-30 nukes per frontby? Latterlig.

6 Vel, feel free to use em', så er vel vi borte fra kartet på ett par dager. Eller er det "anti-spion" ferdighetene dine du snakker om igjen? :D

Vi kan vel konkludere med att du kommer med løgner på forumet, og sikkert tror att det er god propoganda. Du skjønner det, att skal man diskutere bør man legge fakta på bordet, og ikke komme med løgner. Patetisk.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1. Jeg så en post på delt forum en gang, der en fyr hadde fått USANNSYNLIG mange angrep på samme by. FRA samme by. Husker ikke hvem det var som angrep, men jeg tror vi kan konkludere med at det var en på deres side siden det kom på vårt forum :) Og jeg har alt sagt at mix-byer er kule. Spess med flagg. Basta.

2. Det han sa var "alle som spiller mot dem, veit det". Småpirk, men hey, likevel :p

3. Time adels er ikke det samme som å sende adelstog. Og tog behøver fortsatt ikke være gode. Dessuten sa han ikke at INGEN kan det.

4. Ser den. Men det kan jo være at bgm tenker jamt over. Men jeg skal gi deg det punktet.

5. Det virker som om du tar det bgm sier, om deg selv personlig. Det er mange flere enn deg i IB, og så store som mange av dem er i kjeften, skulle du tro de kunne pwne baken av hvem som helst når som helst :) Jeg ser ikke hva som er galt med denne påstanden.

6. Jeg vil ikke kommentere dette engang. Du har forresten oppsummert det ganske bra selv, dersom bgm går inn for det forsvinner nok hele IB i løpet av en halv uke :p

Altså... Tror vi kan konkludere med at 5 av 6 punkter mer eller mindre ikke stemmer, dersom vi skal ta utgangspunkt i min og din argumentasjon. Dersom du har noe mer, del det med oss, er du snill :)

EDIT: 4 av 6. Jeg er ikke sikker på 2, så jeg lar den stå og vippe så lenge :)
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
@winterweird Vi har ulike syn på ting, men det er vel ikke så merkelig siden vi er fiender. ;)

@***K2*** Hva babler du om da? Det er bgm jeg snakker om, om du ikke skjønnte det.
 

DeletedUser

Guest
@winterweird Vi har ulike syn på ting, men det er vel ikke så merkelig siden vi er fiender. ;)

@***K2*** Hva babler du om da? Det er bgm jeg snakker om, om du ikke skjønnte det.

sry kanskje jeg som var litt rask i lesinga :eek:
 

DeletedUser

Guest
@Karmany: Det eneste som faktisk gjør oss til fiender er vår plassering på kartet. Dersom jeg hadde vært midt i IB-land tviler jeg på at jeg hadde spilt i BOL nå. Faktisk er det enda mindre som gjør oss til fiender, for dersom broren min ikke hadde overtalt meg til å joine spillet igjen, ville jeg ikke vært her over hodet ^^ Jeg har lov til å mene det samme som mine fiender, eller være uenig med lagspillere. Jeg forsøker bare å forsvare min stammes meninger, og min alliertes meninger. Det er ikke noe galt med det ;) For all del, jeg tror ikke alle i IB er udugelige grauthuer, men du kommer heller aldri til å høre meg si det om noen i min stamme, og jeg går ut fra at du tenker i samme baner :)

Så altså, betyr dette at du ikke kan argumentere mot det jeg sier? :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
@Karmany: Det eneste som faktisk gjør oss til fiender er vår plassering på kartet. Dersom jeg hadde vært midt i IB-land tviler jeg på at jeg hadde spilt i BOL nå. Faktisk er det enda mindre som gjør oss til fiender, for dersom broren min ikke hadde overtalt meg til å joine spillet igjen, ville jeg ikke vært her over hodet ^^ Jeg har lov til å mene det samme som mine fiender, eller være uenig med lagspillere. Jeg forsøker bare å forsvare min stammes meninger, og min alliertes meninger. Det er ikke noe galt med det ;) For all del, jeg tror ikke alle i IB er udugelige grauthuer, men du kommer heller aldri til å høre meg si det om noen i min stamme, og jeg går ut fra at du tenker i samme baner :)

Så altså, betyr dette at du ikke kan argumentere mot det jeg sier? :p


Hva vil du fram til? Hva er din stammes meninger, klarer ikke helt å ta tak i hva du mener her??:confused:
 
Topp