Ryktebørs

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ser denne saken fra utsiden av og etter min mening har RNG rett denne gangen, å mele sin egen kake er BOL flinke til.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dette kan også stemme! Tommel opp for Paal her ^^,
BOL har sakffet seg fri leie og vi har stort sett på i RNG.. Godtat go godtat men ikke fått noe ut av det i vår vei... eneste en iap da :confused:

Nå skal det være slik: BOL tok over op92 og BM uten samtykke eller noe fra RNG og sa: "De velger selv om de drar eller ikke, vi har samme fiende uansett.." (nå sier de noe annet såklart enda vi ahr logger p ådet her)
Rett etterpå så startert BM og op92 MASSE adling av grått rundt om og blandt annet jeg ble muret inne av BOL byer, noe jeg aldri har hvert før.

Ikke nok med det.. men op92 var i BOL så laget jeg han en avtale mellom oss, at han skulle få låv til å innternadle herman kontoen i k24 helt gratis fra oss i RNG :)
kjempe greir tenkte jeg, op92 ville adle innternt fra RNG i RNG land, det var snillt av meg/oss...
Wips så hadde op92 adlet over 1 mill i k24 (RNG safe-land) og fått låv av dumsnille RNG, SELV OM ALL SAMMARBEID VAR VEKKE I DET GLITTER TOK VEKK ALLIANSEN.
Hvem offrer her mellom oss? Hvem er de dummsnille? Hvem bearbeider sammarbeide for å stykre å ikke ødelegge??
= RNG

Her er den morsomme delen.. BOL forteller nå til cap22 at hun har gjort en stor feil som vil få store konsekvenser for RNG osv osv.. Var det ikke snakk om at BOL også skulle får tilabake 35 byer som er i BOL land som op92 hadde adlet innternt mens han var i BOL?? vis ikke BOL fikk disse byen som var "BOL sine" så ville dette aldri bli i ordne fra BOL sin side..
Wic og H.F.O kan ikke fortelle meg at dere ser BOL sin side av denne saken? julepynt vil bare få andre til å snakke for seg for å ikke bli sett på som den store stygge ulven som hun er i mange tilfeller, desverre.

Vil bare si at jeg har jo ikke så mye med hvordan dere styrer allianser eller stammen deres. Men personlig har jeg alltid hatt sansen for TNR/RNG som stamme, dere yter stor respekt hos meg, jeg vet dere har sterke personligheter innad, men jeg mener helt klart dere er en mye bedre stamme enn BOL, jeg har uttrykket det uttallige ganger her på forumet, jeg blir latterliggjort hver gang, men jeg står for det og jeg mener det.
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg står på RNG sin side i denne diskusjonen jeg også.
Med tanke på all den fakta som er blitt lagt ut, så synes jeg virkelig at BOL burde begynne å skjerpe seg litt...
Jeg mener, ledelsen i en stamme skal ikke være ute etter å lage trøbbel, men heller finne løsninger. Og de skal heller ikke opptrå urettferdig mot andre stammer/spillere, selv om de skal vurdere hva som er best for stammen.

For å si det rett ut, så syns jeg faktisk at ut ifra denne diskusjonen så opptrer BOL urettferdig, respektløst og ikke minst dumdristig mot RNG.
Hvis jeg hadde vært nestleder i BOL istedenfor i Viking, så ville jeg beklaget hele greia, og prøvd å få reparert forholdet mellom BOL og RNG, istedenfor å jobbe mot en stadig økende fiendeskap...

Men nå er jeg jo nestleder i Viking, så jeg skal ikke bry meg så altfor mye om deres diplomatiske metoder :p
 

DeletedUser

Guest
Setter stor pris på støtten som kommer fra alle sider her! RNG har trengt det om vi/de noen gang skal få BOL til å våkne og gå på rett vei igjen!
Er litt forrundret over å ikke ha sett snutten av hverken scar eller andre i BOL ledelsen mens dette Temaet har hvert tatt opp.. Med tanke på at de alltid skal ha siste ord i alt!:confused:
 

sir tande

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
har selv vært i RNG som de fleste vet på v1 å er faktisk ikke overrasket over at bol igjen driter seg på leggen. dro faktisk bare fra RNG for å krige mot bol, selv om det ikkje går som jeg håpet på;) å det kan dere takke op92 faktisk for å ha sottet en stopper for.
 

DeletedUser

Guest
Setter stor pris på støtten som kommer fra alle sider her! RNG har trengt det om vi/de noen gang skal få BOL til å våkne og gå på rett vei igjen!
Er litt forrundret over å ikke ha sett snutten av hverken scar eller andre i BOL ledelsen mens dette Temaet har hvert tatt opp.. Med tanke på at de alltid skal ha siste ord i alt!:confused:

For de vet at uansett hva de sier, så vil det ikke løse noe.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Må si jeg står på RNG sin side i denne diskusjonen jeg også.
Med tanke på all den fakta som er blitt lagt ut, så synes jeg virkelig at BOL burde begynne å skjerpe seg litt...
Jeg mener, ledelsen i en stamme skal ikke være ute etter å lage trøbbel, men heller finne løsninger. Og de skal heller ikke opptrå urettferdig mot andre stammer/spillere, selv om de skal vurdere hva som er best for stammen.

For å si det rett ut, så syns jeg faktisk at ut ifra denne diskusjonen så opptrer BOL urettferdig, respektløst og ikke minst dumdristig mot RNG.
Hvis jeg hadde vært nestleder i BOL istedenfor i Viking, så ville jeg beklaget hele greia, og prøvd å få reparert forholdet mellom BOL og RNG, istedenfor å jobbe mot en stadig økende fiendeskap...

Men nå er jeg jo nestleder i Viking, så jeg skal ikke bry meg så altfor mye om deres diplomatiske metoder :p

Bra sagt, BOL har vel alltid vært den mest arrogante stammen EVER. Så overasker meg ikke dette her.
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg står på RNG sin side i denne diskusjonen jeg også.
Med tanke på all den fakta som er blitt lagt ut, så synes jeg virkelig at BOL burde begynne å skjerpe seg litt...
Jeg mener, ledelsen i en stamme skal ikke være ute etter å lage trøbbel, men heller finne løsninger. Og de skal heller ikke opptrå urettferdig mot andre stammer/spillere, selv om de skal vurdere hva som er best for stammen.

For å si det rett ut, så syns jeg faktisk at ut ifra denne diskusjonen så opptrer BOL urettferdig, respektløst og ikke minst dumdristig mot RNG.
Hvis jeg hadde vært nestleder i BOL istedenfor i Viking, så ville jeg beklaget hele greia, og prøvd å få reparert forholdet mellom BOL og RNG, istedenfor å jobbe mot en stadig økende fiendeskap...

Men nå er jeg jo nestleder i Viking, så jeg skal ikke bry meg så altfor mye om deres diplomatiske metoder :p

Mange tanker til at du ikke bryr deg....

Men å sitte å slenge dritt mot at den ene ledelsen er mer arrogant enn den andre her blir som å si at is ikke er vann. RNG og BOL sine respektive ledelser er nok begge arrogante når de ikke får viljen sin (noe jeg forsåvidt har deltatt i selv mens jeg spilte). Så å si at noen er bedre/verre enn den andre blir mest pisspreik for de med et minimum av kjennskap til hvordan de forholdet har fungert.

Jeg kunne nok slengt ut flere eksempler som stiller begge stammene i særs dårlig lys mtp hva samarbeid angår, men jeg har ingen interesse av å kaste mer bensin på et bål som allerede brenner svært godt. Det er jo bare å se på Bunny. Nå er jeg ikke sikker på om han heller spiller lenger, men hans "hat" mot BOL gjennomsyrer jo hver en setning han skriver. Så om han sitter i ledelsen i RNG, så illustrerer det veldig godt det "gode" samarbeidet mellom de 2 stammene.

Det er egentlig svært merkelig at disse 2 stammene ikke har fløyet i strupen på hverandre ennå, men jeg tror ingen av dem tør slippe fokuset fra den "egentlige fienden" for å kunne hamre løs på hverandre. Fordi begge vet at den dagen det skjer, så har v1 en vinner.
 

DeletedUser

Guest
Alltid et like saklig innlegg fra deg spir :) Godt.

Jeg kan svare deg raskt på "annklagene" imot meg.
Av avkrefte rykte om at jeg ikke spiller, men er kun for at jeg må desverre. har alt stopper kontoen for å være på slett en gang på grunn av dual og prøver å unngå det flere ganger.. drømmen om å slutte må nokk vente enda litt lengre når det enda finnes slike sleipe tryper her på TW..
Jeg er heller ikke i ledelsen i RNG mere av den grunn av at jeg skaffet dual/eier og jeg var jo knappen tilstede på Tw, noe som ikke ser ut til å forbedre seg, heh..

Dette forklarer også det at jeg endelig kan snakke høyt om saker mellom BOL og RNG.. For det som BOL klager over nå er noe de selv tidligere har gjort mot oss bare x2 men som de nå nekter oss å gjøre tilbake?? :confused: Så jeg er kun en anminelig skriver her inne og der "ute".

Kan avslutte med ett rykte:
Ryktes at BOL har truet op92 og det er fare for "konsekvenser" imot op92 kontoen fra BOL på grunn av overgangen.. utslaget av dette og hva som er konsekvensene vet ingen andre enn glitter... Så vi får se hvilke nye høyder hun vil strekke dette til men uansett konsekvenser så vil dette bli dråpen for mange i RNG om noe skjer.
Bol styrer de vidre retningene i v1 og ikke minst. De avgjør WIC sin vidre seier i mine øyner...

Fakta: op92 holder seg i RNG og dette er av eget ønske på lik linje som det var å dra over til BOL:eek: rettferdige greier som alle burde skjønne
 

DeletedUser

Guest
På grunn av dere har jeg måttet kjøpe en ekstra stor bolle som nå er heeeelt full med popcorn <3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
04.01.12 18:26 Overføre 400 400 from: lowenan

Dette var en HFO konto som vi har adlet ned p.g.a spionasje, når ledelsen i fiendestammer holder konto med PP så har vi all grunn til å si det vi sier. Dere kjøper kontoer!! Low viste sikkert ikke dette, det var sikkert en dual på kontoen hans som han ikke viste om :D



DERE KAN VÆRE 100% SIKKER PÅ AT TEAMET IKKE KOMMER TIL Å GJØRE NOE, DET BLIR MER OG MER KLART AT DEN ENE SIDEN HER FÅR GJØRE SOM DE VIL. SKULLE LIKT Å SETT RNG TAPPE WIC FOR EN OG EN KONTO, TØMT DE OG ADLET DE NED;)

DA HADDE NOK DAKAPO VÆRT KJAPP MED Å STOPPE GALSKAPEN....
 

DeletedUser

Guest
Det kan være vanskelig å vise noe konkret juks, da de som overføre alltid kan finne på en god begrunnelse. På den andre siden så kan det jo også ha en lovlig forklaring :)
 

DeletedUser

Guest
Sagt det før sier det igjen, wic som stamme har ingenting med dette å gjøre! Om noe slikt har skjedd har det vært til en kontoes fordel, og ikke stammen, for jeg og veldig mange andre i wic ville aldri ha støtte slike saker, uansett om de kommer fra egne eller motspillere

-Sunny
 

DeletedUser

Guest
Dette var en HFO konto som vi har adlet ned p.g.a spionasje, når ledelsen i fiendestammer holder konto med PP så har vi all grunn til å si det vi sier. Dere kjøper kontoer!! Low viste sikkert ikke dette, det var sikkert en dual på kontoen hans som han ikke viste om :D



DERE KAN VÆRE 100% SIKKER PÅ AT TEAMET IKKE KOMMER TIL Å GJØRE NOE, DET BLIR MER OG MER KLART AT DEN ENE SIDEN HER FÅR GJØRE SOM DE VIL. SKULLE LIKT Å SETT RNG TAPPE WIC FOR EN OG EN KONTO, TØMT DE OG ADLET DE NED;)

DA HADDE NOK DAKAPO VÆRT KJAPP MED Å STOPPE GALSKAPEN....

At jeg også så en bevisst utvisking av nylige innlogginger hjalp ikke saken akkurat. Hele listen over ip-adresser var fra samme dagen. Hvem sine ip-adresser var det som skulle skjules tro?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
At jeg også så en bevisst utvisking av nylige innlogginger hjalp ikke saken akkurat. Hele listen over ip-adresser var fra samme dagen. Hvem sine ip-adresser var det som skulle skjules tro?

Påstår du at det har blitt slettet ip i påloggingsoversikten??
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hvis noen har vært logget inn på en konto, kan helt sikkert Tw-teamet finne ut av det selv om ipen ikke er i den nyeste oversikten som den som er logget på ser. Regner med at de har en mye mer omfattende oversikt.
 
Topp