Ryktebørs

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Æi viste om alle i ledelsen ;)

vet ikke om d e flere der no da:p (bryr meg egentlig ikke)

Men uansett, orke ikkje diskutere mere no:O det med at jeg ble kicka fra deeef og hvorfor er vi ferdig med, gjort er gjort.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
HAHAHAAAA Nå datt jeg nesten av stolen her... RNG ledes av C22, og BOL har et styre.... hvem var det som var diktator her sa du... :D

Vedrørende denne saken med OP92, så er jo denne også hysterisk morsom.
OP92 hadde en avtale med ledelsen i RNG (C22), om at når han skulle slutte, så skulle denne kontoen tilbake til RNG.
Problemet derimot er at hverken C22 eller Op92 har nevnt denne avtalen for noen av lederne i BOL, så når Op92 bare forlater BOL uten å si noe er det vel ikke så merkelig at han blir sett på som en flyktning.
For alt det vi andre vet, så kan dene avtalen som C22 referer til være noe hun plutselig fant på, fordi hun ville ha denne kontoen for seg selv.
Måten hun prøver å løse dette på er ved rein musteins diplomati på offentlig forum, og det virker som hun innbiller seg at hun har WIC i ryggen, uten at hun helt evner å se hva slags proppaganda WIC fører i denne saken... :p

Anbefaler C22 å tenke seg om noen runder, og ta kontakt med ledelsen i BOL for å prøve å finne en mere inteligent og fornuftilg løsning på dette problemet. ;)

Anbefaler deg å få rett informasjon før du brøler ut din frustrasjon på forumet. Lurt det, så ikke blodtrykket går i taket :rolleyes:
Dere i BOL har en lei tendens til å skylde på meg med en gang det ikke går i deres favør. Begynner å bli slitsomt hele tiden å være BOL`s hatobjekt nr 1.

Fakta er som følger:
Spilleren på Op ønsket at kontoen skulle tilbake til sin opprinnelige stamme da han sluttet. En enkel sak, da kontoen har vært i RNG siden tidenes morning.
Dette har ikke noe som helst med noen avtaler å gjøre i det hele tatt, kun en spillers ønske.
Så tenk deg om et par runder du og Sir Pio, og skriv et mer intelligent og fornuftig innlegg neste gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Kamel

Vil sammenligne RNG litt med SV.

SV sitter i regjerning, å svelger kamel etter kamel mot sin egen politikk for å holde regjeringen sammen! Men en gang burde vel SV si stopp, før de får for mye misnøye blant egne velgere!
 

DeletedUser

Guest
Vil sammenligne RNG litt med SV.

SV sitter i regjerning, å svelger kamel etter kamel mot sin egen politikk for å holde regjeringen sammen! Men en gang burde vel SV si stopp, før de får for mye misnøye blant egne velgere!

Det der kan vell også settes opp mot BOL? :rolleyes:

Snart må bare BOL(SV) sine velgere(Medlemmene) si stopp også, før det blir for stor missnøye i BOL(SV). Politikken til BOL ledelsen nekter å svelge EN kamel og det vil skape stoor missnøye for velgere!
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
hahahaha, dette er direkte hysterisk lesning! :p RNG svelger kamel etter kamel og BOL ikkje gjer det xD hahahaha, det er så toilat som det fe blitt! :) enten er det eit par overtrøtte folk som sitter her og argumenterer for RNG ellers så har det berre nåkka med at ein har tatt på seg feil briller i dag (sliter med det sjæl assa... huske ka briller som ska på kortid :S Stress!) men anyways, RNG svelger eit par kameler, ja, men det skal det også seiast at BOL også gjer. Saken er at det er forholdsvis utrulig at dette lager så stort oppstyr! :p BErre fordi BOL ikkje hyler på offentligt forum kver gang RNG driter i broka, så betyr det vel ikkje at dem ikkje gjer det? RNG er midt i pottetreninga for tido, og har vert det dei sisste 2 åra, men når man tenker posetivt så går det over! :) Er ein periode alle må gjennom! :)

Må innrømme at einaste grunnen te at eg sitter her og gidder å diskutere dette her er at eg begynner å bli mektig lei all sytinga til RNG på offentlig forum, som om dem trur det bryr oss 5 cent at dem sutrer her?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hahahaha, dette er direkte hysterisk lesning! :p RNG svelger kamel etter kamel og BOL ikkje gjer det xD hahahaha, det er så toilat som det fe blitt! :) enten er det eit par overtrøtte folk som sitter her og argumenterer for RNG ellers så har det berre nåkka med at ein har tatt på seg feil briller i dag (sliter med det sjæl assa... huske ka briller som ska på kortid :S Stress!) men anyways, RNG svelger eit par kameler, ja, men det skal det også seiast at BOL også gjer. Saken er at det er forholdsvis utrulig at dette lager så stort oppstyr! :p BErre fordi BOL ikkje hyler på offentligt forum kver gang RNG driter i broka, så betyr det vel ikkje at dem ikkje gjer det? RNG er midt i pottetreninga for tido, og har vert det dei sisste 2 åra, men når man tenker posetivt så går det over! :) Er ein periode alle må gjennom! :)

Må innrømme at einaste grunnen te at eg sitter her og gidder å diskutere dette her er at eg begynner å bli mektig lei all sytinga til RNG på offentlig forum, som om dem trur det bryr oss 5 cent at dem sutrer her?

Arroganse "Trønder style" jeg liker det :D
 

DeletedUser

Guest
hahahaha, dette er direkte hysterisk lesning! :p RNG svelger kamel etter kamel og BOL ikkje gjer det xD hahahaha, det er så toilat som det fe blitt! :) enten er det eit par overtrøtte folk som sitter her og argumenterer for RNG ellers så har det berre nåkka med at ein har tatt på seg feil briller i dag (sliter med det sjæl assa... huske ka briller som ska på kortid :S Stress!) men anyways, RNG svelger eit par kameler, ja, men det skal det også seiast at BOL også gjer. Saken er at det er forholdsvis utrulig at dette lager så stort oppstyr! :p BErre fordi BOL ikkje hyler på offentligt forum kver gang RNG driter i broka, så betyr det vel ikkje at dem ikkje gjer det? RNG er midt i pottetreninga for tido, og har vert det dei sisste 2 åra, men når man tenker posetivt så går det over! :) Er ein periode alle må gjennom! :)

Må innrømme at einaste grunnen te at eg sitter her og gidder å diskutere dette her er at eg begynner å bli mektig lei all sytinga til RNG på offentlig forum, som om dem trur det bryr oss 5 cent at dem sutrer her?

Du sier at enete grunne til at du gidderå "diskutere" er for at du er lei sytinga vår? syter ikke, forteller fakta og noe med god grunn :)
Videre så diskuterer du ingenting du david, du bare protesterer på alt RNG sier :p
ingenting diskuterer du på men du protesterer på at BOL ikke gaper over noen kameler også, lett å si men vanskelig å bevise for deg kanskje?
så lenge du fortsetter å bare protestere så er det heller ikke noe serlig å lese det som kommer...
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Hihihi! :D Vel, eg protesterer jah, eg protesterer når dåkk berre kjem med tull! :) Åh, eg gleder meg te den dagen RNG legger ut ein tråd her basert på rein og skjær fakta :) Men er som det så passande vart sagt av ein fyr eg ikkje husker navnet på: "I krig er sannheten så dyrebar at den må beskyttast av ein strøm av løgn" - eller nåkka i den duren! :) Og er tydeligvis det prinsippet dåkk lever etter :) Kjem eit og anna fakta innimellom her, men er slik at eg må sitte å leite etter det! :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan høre med både RNG-ledelsn, BOL-ledelsn (ikke scar) og H.F.O- ledelsen...
kan ikke se en eneste løgn som har kommet fre noen av de partene her på forumet:
RNG: cap har ikke sakt en løgn om denne saken
H.F.O: bgm har kommet med en ærlig og skikkelig post som ikke har annet enn sannhet i seg av det jeg så...
BOL: ingen fra ledelsen der har uttalt seg (scar regnes desverre ikke som en av ledelsen siden han kun er BG leder i nord)
No offence...
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hihihi! :D Vel, eg protesterer jah, eg protesterer når dåkk berre kjem med tull! :) Åh, eg gleder meg te den dagen RNG legger ut ein tråd her basert på rein og skjær fakta :) Men er som det så passande vart sagt av ein fyr eg ikkje husker navnet på: "I krig er sannheten så dyrebar at den må beskyttast av ein strøm av løgn" - eller nåkka i den duren! :) Og er tydeligvis det prinsippet dåkk lever etter :) Kjem eit og anna fakta innimellom her, men er slik at eg må sitte å leite etter det! :)

Jeg lyver ikke david93! Takk for den!
 

DeletedUser

Guest
Det går rykte om at mange stammer begynner å føle at dem har RETT til å finne nye samarbeids partene siden den de har hatt lenge ikke setter nok pris på dem:D

Valget Kvale står mellom KREPS og CIO
 

DeletedUser

Guest
Det går rykte om at mange stammer begynner å føle at dem har RETT til å finne nye samarbeids partene siden den de har hatt lenge ikke setter nok pris på dem:D

Valget Kvale står mellom KREPS og CIO

Snakker vi at både RNG/HFO og BOL prøver å få WIC på sin side? :p Det hadde vært en skikkelig klisjé for V1.

Aldri undervurder Kreps, forresten.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Det går rykte om at mange stammer begynner å føle at dem har RETT til å finne nye samarbeids partene siden den de har hatt lenge ikke setter nok pris på dem:D

Valget Kvale står mellom KREPS og CIO

Korfor er eg egentlig ikkje overraska bgm? :) Rekna med ein slik uttalelse kom til å komme frå deg nu! :)
 

DeletedUser

Guest
Snakker vi at både RNG/HFO og BOL prøver å få WIC på sin side? :p Det hadde vært en skikkelig klisjé for V1.

Aldri undervurder Kreps, forresten.

uten at jeg er i ledelsen atm så vil jeg bare minne på at RNG var ikke skrevet opp på den statusen der..
Så uten å hvirkelig vite så villa jeg holdt RNG ute av det temaet!

Du ser jo hvor fort folk misstolker BGM sine meldinger rundt denne saken..
blir en ting foreslått eller lakt frem på en litt for enkel måte så kan det mest utrolige skje :confused: som kutting av sammarbeid osv:eek:
 
Topp