Ryktebørs

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Og noen sier winter is coming??? come oooooon.......(angel) Uansett... frem med popcorn folkens... vårt svar angående saken enn så lenge er ute... vi hlder på å grave frem enda mer som muligens har foregått i kulissene... Hvor lenge har dette vært planlagt tro?

Nommen hakke meg på ein mandag! :O Det er egentlig eit vanvittig godt spørsmål! :O Altså, eg er sikker på at du kan legge på minst 8 desimaler på det 1 minuttet dette var "planlagt" om du leiter hardt nok! :p Altså, kan godt være DU har planlagt dette lenge, for å ha ein grunn te å gå tell krig med BOL, men kan love deg at me ikkje he planlagt dette så vanvittigt hardt! ^^ Skjønner berre ikkje koss du vil skylde på oss for å planlegge dette? Einaste måten du kan få tell det er om du skriver ei novelle, for der kan du putte inn det du føler for sjølv! :) Fiksjon kallest det! ^^ Altså, skal du finne så mykje som 1 bevis for at me he PLANLAGT dette i lange tider, så er du fillern meg betre enn Sherlock Holmes, og den IQ-en hans tiltrur eg deg faktisk ikkje på måten du framstår på til vanleg!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
No offence, men det viser seg at de med rødt ryktepoeng har klart å gjøre det bra for seg selv.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Whiiiii, eg har grønt! ^^ Aner ikkje åssen eg fekk det te, men har grønt fordetom! ^^

Ryktest at eg snart burde plukke opp gitaren igjen og børtse støv tå'n men vett ikkje om eg gidder! :p

Ryktes også at himmelen er blå her i det området eg kjem fra, hvilket burde sendast inn til NRK! :O
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at xandor ble litt sur for at jeg tok noen byer fra han :awesome:
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Hoppsann! Det ryktes at respekta mi for RNG gikk opp med 40 hakk sånn heilt plutselig! :O

Enkelte "vanlege" medlemmer fra RNG begynner nu å rydde opp i konflikta med HFO og BOL! Må sei det er flott at folk tar tak! :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at xandor ble litt sur for at jeg tok noen byer fra han :awesome:

haha, synd du ikke greide å holde på byene etter han kom hjem og avsluttet KV som mistet byene fra starten av ;)
Var ikke deg han ble sur på, men på mr KV... (no)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Side 1:
Stammer: BOL
Side 2:
Stammer: H.F.O

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 640
Side 2: 482
Forskjell: 158

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 488
Side 2: 336
Forskjell: 152


Side 1:
Stammer: BOL
Side 2:
Spillere: Balle Klorin

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 640
Side 2: 207
Forskjell: 433

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 308
Side 2: 82
Forskjell: 226
 

DeletedUser

Guest
Er det noen som har forsøkt å lære bort elementære forsvarsstrategier til Balle Klorin? Det virker da som om han er aktiv nok til å kunne gjøre det litt krevende for BOL, men samtidig... 226 byer i minus på én uke.
 

DeletedUser

Guest
Er det noen som har forsøkt å lære bort elementære forsvarsstrategier til Balle Klorin? Det virker da som om han er aktiv nok til å kunne gjøre det litt krevende for BOL, men samtidig... 226 byer i minus på én uke.

Ikke sikker på om noen har lært ham å lage forsvarstropper engang :eek:
Enten det, eller så prioriterer han vel bare gull foran tropper :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Forskjellen fra tidligere er bare at 2 såkalte meningsfeller har vendt seg mot dem....

Men BOL har vel stått alene i lengre tider sånn sett
 

DeletedUser

Guest
morsomt å se hfo sine enkelt medlemmer vitse om at bol mister en del mill når vi leder med 158 byer eller mer :D

bring it on-.-
 
Topp