Ryktebørs

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktet sier at min fabelaktige stamme Romana er på vei opp, opp og opp.

Vi kommer jo til å eie alle vi møter, for vi er rett og slett mye bedre enn alle andre.
Vi har tilogmed meg som leder.

Mer er ikke nødvendig å si.
 

DeletedUser

Guest
Tror faktisk jeg restarter igjen... K54 er rett og slett for kjipt i forhold til oasen K55. Skal selvsagt prøve å søke meg inn i Legend når jeg har kommet jeg til rette :)

Jaja, du får ha lykke til da :)
 

DeletedUser

Guest
Hva med å ta dette per PM og prøve å holde tråden sånn noenlunde on-topic
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Honkie skjønner de kommer til å bli most, og skriver en desperat fredsmelding i dette øyeblikk :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det er utrolig mye snakk om Legend og Honkie på denne ryktebørsen. Tomsnakk. Statsen er 3-0 i Honkies favør, og de har også hatt en bedre økning i poeng i det siste enn Legend. Det ryktes videre at noen her begynner å bli lei av dette evinnelig maset rundt disse to stammene, og ønsker mindre tomprat om dette på forum. Siste ryktet for dagen er at disse stammene allerede har en egen tråd, men dette stopper dem ikke fra å spamme ned ryktebørsen.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke bli mere enig i Nolaw.

Slutt å krangle her og spill spillet. Det er veldig kjedelig å høre dere syte, krangle og lese deres "propaganda taktikk". altså å drite hverandre ut og kverulere for å se gode ut.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at VA gikk litt på rattatta i dag morges.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp