Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Du har blitt adlet vekk engang tidligere i denne V av 300 S, hva får deg til å tro at dette ikke kan gjøres igjen?
Fakta er at det finnes kun 1 spiller vi i 300 S har tatt flere byer av enn deg, såååå ikke hver så
høy på pæra!, eller ett annet utsagn "ikke selg bjørneskinnet før du har skutt bjørnen"

Det var IKKE av 300S. Men det er historie.
 

DeletedUser

Guest
Etter rekrutering av -T-E- medlemmer?

De har nå lavere gjennomsnittlig poengsum på medlemmer enn både Snipe, SAS, 300S og tilogmed WAW.
 

DeletedUser

Guest
aha, så det er gjennomsnittet vi skal se på. greit å vite.
trodde dog det var tropper og ikke poeng, være det total eller snitt, som dreper :D
 

DeletedUser

Guest
Wow, jeg er imponert. Det må ha vært et beinhardt slit å invitere så mange spillere samtidig, så det forstår jeg at dere er stolte over :) Er dette den 2. mergen, eller har dere kommet helt til den 3. nå?
 

DeletedUser

Guest
aha, så det er gjennomsnittet vi skal se på. greit å vite.
trodde dog det var tropper og ikke poeng, være det total eller snitt, som dreper :D

Nei, jeg bare påpeker at den 1. plassen deres kanskje ikke har så innmari mye å si ettersom den kommer av rekrutering av -T-E- medlemmer. Om de nye noble gutta har tropper vet jeg ikke noe om, men de har vel inntil nylig vært i krig med noble, så jeg ser på det som heller tvilsomt;)
 

DeletedUser

Guest
du har så rett så rett. det har ikke med hvem som kommer først til mellompasseringene, det er den som kommer først til mål som vinner :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Snipe føler presset og er på jakt etter nye medlemmer. Kan noen be/avkrefte?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktes at jeg syntes dette forumet er drit kjedelig og jeg håper at noen kommer med en skikkelig propeganda post snart..
 

DeletedUser

Guest
Neivel, så var ikke det nok :|

Hva med: SNIPE SKAL DØ!!!! WE ARE NOBLE!!! ARGHH!!!!!!

Ryktes at SNIPE SKAL DØ!!!!!!!!!!! DØ!!!!!!
 
Topp