Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det ble interne stridigheter etter framlegging av statistikk for SAS. Noen presenterte tall som ekskluderte alle tidligere Noble spillere.

Vel, sånn går nu dagan. =)
 

DeletedUser

Guest
Dette er langt over din fatteevne. Så det kan vanskelig avkreftes av deg.
 

DeletedUser

Guest
Dette er langt over din fatteevne. Så det kan vanskelig avkreftes av deg.

Fatteevne over at det ble stridigheter eller at krig`s staten nå er litt vanskligere å legge ut, jeg er fullstendig klar over at Noble og 300S er vekke.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Om statestikken skal være helt korrekt mtp overall så får du legge til 7H og 300 S spillere i samme slengen...
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt var at en kan ikke gjøre som fitz. og legge ut en statestikk og tro at den viser det hele sanne bildet.
Og om dere ser på hva som ble skrevet der, så sa jeg heller ikke at min var 100%, men mindre missvisende enn fitz.

Og dere som skriver at "da må mann ta med 7H også", det blir heller ikke rett, for alle de spillerne er idag vekke!!
Jeg og darkus ER tross alt her enda?....det er en ENORM forskjeld, om dere ikke ser den, så må dere jo være stokk dumme
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det som er morsomt med statistikk, er at man kan manipulere den som man vil, for å prøve å få det til å se best mulig ut. Problemet ditt Karten, er at når du framstiller det sånn, så blir det veldig litt å gjennomskue.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Poenget mitt var at en kan ikke gjøre som fitz. og legge ut en statestikk og tro at den viser det hele sanne bildet.
Og om dere ser på hva som ble skrevet der, så sa jeg heller ikke at min var 100%, men mindre missvisende enn fitz.

Oi tøft, lært deg og bruke bold? Men må si meg enig, fitz. er verdt og sette i bold, fantastisk spiller .-). Statestikkene hans er ikke direkte missvisende? Nå er det også et faktum av at sirkuset deres taper byer, dag for dag. Spillere slutter etterhvert som de får press på seg, og dette ser ut til og gå bare en vei. Det finnes ikke noen direkte forklaring på hvilken statestikk som reflekterer best over krigen, men om man vil ha helskapen i dette, så bør en ta med de tidligere stammene også..

Og dere som skriver at "da må mann ta med 7H også", det blir heller ikke rett, for alle de spillerne er idag vekke!!
Jeg og darkus ER tross alt her enda?....det er en ENORM forskjeld, om dere ikke ser den, så må dere jo være stokk dumme

Er det samme som at dere har pluss statestikk mot HG fra spillere som har sluttet, t dømes 2rkil (som ikke finnes lenger). Så nei, og ta med de gamle stammene for og få en overall helhet er ikke feil :). Om du syns det, så får det nesten være ditt problem. Det er helt tydelig at du lever i ditt eget lille nøtteskall her på forumet når det gjelder og sette seg selv i et godt lys.

Om vi skal prøve og komme litt mer relatert inn imot statestikk og hvem som adler hva og hvilken rettning dette vipper i, så er det helt klart at SaS taper områder både i den ene og den andre rettningen.

Ikke alle som er like harde og har den nødvendige tiden til å stå i mot innkommende over lenger tid. RDI ble nok noe irritert og små sinna som kom i følge av frustrasjon da den nye dualen ikke innfridde RDI's forventninger til aktivitet
RDI;
"kaos tror plutselig at han er så god i tw, må jo være ett rykte han prøver å skape seg"
Unnskyldninger. Det er ganske fancy at RDI burner andre for og være dårlige når han selv er eier for den kontoen som går fortest ned med flagget til topps. Som jeg sa litt tidligere, enda et eksempel på SAS medlem(mer,eller tidligere Noble) som gir opp etter en ganske god operasjon fra Snipe sin side. Dette er en tedens som har gått helt fra starten av krigen, og den ser ut til og ikke ta noen ende. Av det lille du klarte og skvipe ut av deg, så tråkket du på både Toshi og Torg for og være dårlige spillere... Da må jeg stille deg et enkelt spørsmål. Hvorfor samarbeider ikke SaS bedre for og få stacket de utsatte byene som har tonnevis med inc?

Dual? You serious? Jaja, alle kan ikke være like gode :).
 

DeletedUser

Guest
missvisende er da ikke mine statestikker. kvæna snakket om "nye" sas. Jeg satt opp en statestikk; sas vs HG/snipe. Og da er statestikkene akkuratt slik som de skal være.

Blir litt som av vi skal dra inn feks dg44. han har enda byer igjen. og er fra gammel på deres side.

Jeg gav statestikker på det kvæna snakket om, og du løper rundt og tweeker statestikkene for at dere skal se best mulig ut.

edit: Det eneste du gjør med dine statestikker er at du får det til å se ut som at dere gjorde det bedre før dere kom til sas, og at de gamle noble spillerene sinker dere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oi tøft, lært deg og bruke bold? Men må si meg enig, fitz. er verdt og sette i bold, fantastisk spiller .-). Statestikkene hans er ikke direkte missvisende? Nå er det også et faktum av at sirkuset deres taper byer, dag for dag. Spillere slutter etterhvert som de får press på seg, og dette ser ut til og gå bare en vei. Det finnes ikke noen direkte forklaring på hvilken statestikk som reflekterer best over krigen, men om man vil ha helskapen i dette, så bør en ta med de tidligere stammene også..

Hahaha, og det har liksom ikke skjedd i HG/Snipe? Give me a breake

Lag en Stat. som du mener er rettferdig da, f.eks HG vs 2Fargone og darkus...du vil ikke det nei...begredelig lesning ifra HG`s side? :eek:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Lag en Stat. som du mener er rettferdig da, f.eks HG vs 2Fargone og darkus...du vil ikke det nei...begredelig lesning ifra HG`s side? :eek:

Duger

Side 1:
Stammer: Snipe, HG
Side 2:
Stammer: SAS

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 154
Side 2: 79
Forskjell: 75

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,430,299
Side 2: 697,383
Forskjell: 732,916

chart


?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at bautas1 har kapitulert også, som så mange har gjort før ham.

54:36:77 (467|537) K54 8,378 bautas1 [SAS] Tazen [SAS] 2011-11-27 03:11:50
54:36:75 (465|537) K54 8,660 bautas1 [SAS] Tazen [SAS] 2011-11-27 02:54:04
54:46:17 (467|541) K54 8,629 bautas1 [SAS] Tazen [SAS] 2011-11-27 00:29:11
54:46:07 (467|540) K54 9,428 bautas1 [SAS] Tazen [SAS] 2011-11-26 23:50:58
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at SAS har en særdeles dårlig trend om dagen, og mister poeng i hytt og gevær...
Samtidig sliter mange spillere i stammen med motivasjonen. Folk slutter og vanskelig å skaffe nye på kontoene.

Er det fakta at SAS er på vei ned?


vet ikke om det er fakta, men det går noen rykter om det iallefall...
 
Topp