Ryktebørs

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vil si samarbeidet i WAW gjør oss vanskelig å slå

Derfor Kracked adla en by midt i clusteret deres? Hihi. Du sier han er dårlig (eller hinter til det), men da er vel det store spørsmålet; Om han adler av dere, midt i et cluster, hvor gode er da dere? Klarer ikke averge et angrep fra en "dårlig" spiller? WaW sine spillere vokser pr dags dato på internadlinger. Hadde vel rundt 20/25 adlinger som internt en stund om jeg ikke tar grådig feil nå?

Må da ikke klage på Kracked sin lojalitet og stammebytting, WaW dolka HG ganske hardt i ryggen også. Dem fortjener litt gammeldags pryl ;)
 
Sist redigert:

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg har aldri sagt at jeg mener Kracked kontoen er dårlig. De byene han har tatt er fra en som har slutta. Jeg sikter heller ikke til Sindick, men mot Thomas
 

DeletedUser

Guest
Kracked-kontoen har absolutt ikke allitd vært en backstabber-konto. da NikkoP herja på den i v2, var det en så absolutt hederlig konto! hva som har skjedd etter hans tid, har jeg ikke nok info til å kommentere.
 

DeletedUser

Guest
Kracked-kontoen har absolutt ikke allitd vært en backstabber-konto. da NikkoP herja på den i v2, var det en så absolutt hederlig konto! hva som har skjedd etter hans tid, har jeg ikke nok info til å kommentere.



Det som de mener med backstabbing er dette: v5 nikkoP levaet sun og gikk til BERM, noen uker etterpå gidde han kontoen til Thomas/AjzZ og 2 uker etter det kom eg over på kontoen.

V7 leavet eg WAw (Sindick) for at eg ikke kunne fordra den.. Eg hadde låge ut masse guider, prøvd og lære opp folk, men ingen gadd og prøve en gang. Takket være at eg hadde masse venner i Va ikke ikke noe serlig i WaW valgte eg og gå til VA til min bestevenn Marita, og koser meg der.

Føler dette var ett godt valg av meg selv, og angrer intet. Orker ikke å være i en stamme der ingen omtrent kan tagge eller sende ms tog.. Da ber dem om å falle, også må eg gjøre dritt jobbene siden eg har mest skillz.. Trust me, have been there...
 

DeletedUser

Guest
aha, ja. alltid gøy når folk henger seg litt for mye i fortida ;)
har ikke sett gjennom alle guidene dine enda, men det kommer vel!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at McBitch har gått tom for IB og Area55 spillere å rekrutere, så nå går han for AKDM istedet. Patetisk, rett og slett.
 

DeletedUser

Guest
Malf vi er fortsatt 28 og dere er 30? er det noe galt med å rekrutere spiller som søker seg inn i stammer?
 

DeletedUser

Guest
Malf vi er fortsatt 28 og dere er 30? er det noe galt med å rekrutere spiller som søker seg inn i stammer?

Å aktivt rekrutere fienden er galt i mine øyne, ja. Deres 28 spillere er jo nå en slags merge mellom Honkie, IB, NF og snart AKDM også (?). Burde jo snart bytte navn på stammen.
 

DeletedUser

Guest
Å aktivt rekrutere fienden er galt i mine øyne, ja. Deres 28 spillere er jo nå en slags merge mellom Honkie, IB, NF og snart AKDM også (?). Burde jo snart bytte navn på stammen.

la dem rekrutere det de vil hehe :) blir jo bare mindre fiender for dem og det vil si en kjedligere verden for dem :)
 

DeletedUser

Guest
la dem rekrutere det de vil hehe :) blir jo bare mindre fiender for dem og det vil si en kjedligere verden for dem :)

Så absolutt, men for vår del hadde det vært mer gøyalt om Honkie kunne prøvd å adle oss selv, uten å rekrutere alle med over 1k poeng.

For å holde meg on topic: Ryktet sier at Honkie sin nye spire fra AKDM ble redd når han fikk incs og begynte å fore oss med info i bytte mot byene sine ^^
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktet sier at vi har tatt flere byer mot dere enn det dere har gjort mot oss..
Stemmer dette søss? :)
 
Reaksjonspoeng
3
Ryktes at Malfurion har flere lik i skapet enn han liker å innrømme. Enda en av mine farmer tilhører nå den personen som hakker på oss for å adle grått... Suspekt?

Det blir vel den fjerde eller hva malf? ;) Du vet at jeg bare har 20k poeng og burde være et lett og spennende bytte for deg som er så god og adler så mange fiendebyer...

Og forøvrig: 1 spiller som McBitch lenge har hatt kontakt med som kommer fra en stamme som jeg btw ikke visste at vi hadde som fiender. Jaja... Du er vist en bedre leser av forumet vårt en meg.

Man kan vel knapt kalle det en merge? :p

Sånn helt på tampen, uten å komme med for mange btws: Jeg vil foreslå at vår alles ærede lille rekruteringsnazi(omformulering av grammar-nazi for de som ikke visste det. Da-a), Malf, burde gå å sjekke sin egen stammes to siste rekruteringer. La meg gjette... Kanskje de kommer fra AKDM de og? :eek: Hvem vet...
 
Topp