Ryktebørs

DeletedUser

Guest
SAS drar Noble spillere inn i stammen sin ! Undres om de har en liten felles plan mot Snipe ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at hvis det søya vår sier er sant, så henger den iap'en mellom sas og hg i en rimelig tynn tråd, uten at jeg skal ta den avgjørelsen på egen hånd :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at kanskje SAS vil kjøre sin egen vei, noe Tazen vel alltid har hatt en visjon om?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hmmm. Fortsatt intervjuer jeg?


Hei,

Har hatt en liten ferie så derav sent svar.

Takk for at du informerer oss istede for å bare "forsvinne" :) Lykke til IG!

PABben
Kalou skrev:
Hey. Fordi jeg ikke lengre har tid og angrer litt på at jeg tok jobben, så trekker jeg meg fra min Intervju stilling. Jeg føler at jeg aldri fikk satt meg skikkelig inni det, og IG begynner det å bli mye fart og folk er missfornøyde med lite innlegg fra min side. Jeg håper dere finner en som kan overta for meg. Jeg håper også at dere ser situasjonen min. Dette er ikke en lett avgjørelse

-Kalou

Såå.. Ikke skyld på meg om jeg fortsatt har "Intervjuer" tingen.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Sykt off topic av deg å skrive lolz.

Hører rykter om at det er store omveltninger på gang innad i den ene av de to hovedsidene av v7 sin første (og siste?) verdenskrig! Hva vil skje videre? :O
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
gig90
#1544 15.10.11, 17:15 Topp
Ryktet sier at hvis det søya vår sier er sant, så henger den iap'en mellom sas og hg i en rimelig tynn tråd, uten at jeg skal ta den avgjørelsen på egen hånd
__________________

.........................................--..........................................
V7 - HG


Her må det vel kunne ryktes litt???
 

DeletedUser

Guest
Ryktes?
Er vel mer fakta, siden HG har erklœrt krig imot SAS;

Emne Stammen Hardygutta har erklært krig mot stammen Special Air Service!
Sendt 23.10.11 19:59:08
Stammen Hardygutta har erklært krig mot stammen Special Air Service!

Navn på krigen: Kosepå

Erklæring:
Fordi vi trenger kos


» Vis krigsstatistikk
» Rapporter støtende krigserklæring
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Så det går rett fra IAp til krig??
Spennende blir det HG/snipe mot SAS/Noble som blir nye V7 da?

Rett fra Iap høres ganske dramatisk ut :). Vi oppløste Iapen og ga de 48 timers fredstid, samt at vi liker ikke at de skal adle i clustrene våre her i nord, hehe.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Bare rykter jeg hører fra andre.. Lurer på om noen kan bekrefte det.. For jeg veit ikke?!
 
Topp