Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at stammen FBC er på utkik etter medlemmer! Gjerne folk med masse deff så dem kan stacke opp hertugen!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
For å støtte opp min sak; Det er ikke dumt å masserekruttere. Men det kreves nok muligens mer enn det vi har å tilby. Jeg personlig har slitt med aktivitet, og da mitt hovedprioritet er speed gjør det at min jobb svekkes betraktelig, dessverre. Så ja, jeg tror det er andre som kunne gjort en bedre jobb sammen med oss, så vi kunne satt enda mere fokus på fremtid og opplæring.

Derimot så er det noe i det St. Ruben (Nopp, er ikke meg) sier; Pga. folk som ikke liker dette, som deg, så får vi ekstra motgang. .no har en tendens til å luke ut ALT som virker farlig. Selv om våres medlemmer utgjør en god del poeng, og dermed utgjør en stor trussel, så kan vi jo se at det ikke nødvendigvis skulle blitt enveiskjørt. Vi får daglig inn innkommende fra folk som ikke "liker" oss, og jeg har mottatt masse negative ryktepoeng pga. masserekruttering. Dette er trist, og blir nok antageligvis med på å gjøre min avslutning på .no kortere.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Masserekruttering har både positive og negative sider, og oftest mest positive, etter min mening. MEN det er en del negative ting også, og det er blant annet at man får mange fiender, det må man bare regne med. På en liten HP-server som dette er det så si umulig å skaffe solide, trofaste allierte dersom man er så mange. På samme måter som det å ha en allianse med en masserekrutteringsstamme som ligger i samme kontinent på en vanlig verden.

For det meste er det gode sider med dette, blant annet at hvis man har en dyktig ledelse så kan man klare å forsvare seg ganske greit. I tillegg vil man sannynligvis sitte igjen med masse lojale, sultne nye spillere etter hvert. Bakdelen er selvsagt at stammen i seg selv aldri er spionsikker, i alle fall i starten av verden.

Men at man får mye dritt i starten, må man bare regne med. Likevel, min desidert beste TW-opplevelser har vært i stammene -Rome- og -NB-, som begge var suksessfulle masserekrutteringsstammer med en dyktig ledelse.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg ble forsøkt adla, og dessvere ikke så noen annen mulighet en og backtime han, RIP!
 

DeletedUser

Guest
Du sier at det ryktes, men fremstiller det som fakta? Faktabørs neste?
 

DeletedUser

Guest
Veit, faila litt der, enda godt for meg, at jeg ikke failer like bad IG.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan også bekrefte det om det er det dere vil, iom at det faktisk er fakta man kan leite opp på twstats.

Men ser ikke helt poenget med å skryte av det. Jeg har også adlet en by fra WySoSe? Eller WhSoSe... husker ikke. Tør også å påstå at den byen var finere enn den dere adlet av DT-Pær ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan også bekrefte det om det er det dere vil, iom at det faktisk er fakta man kan leite opp på twstats.

Men ser ikke helt poenget med å skryte av det. Jeg har også adlet en by fra WySoSe? Eller WhSoSe... husker ikke. Tør også å påstå at den byen var finere enn den dere adlet av DT-Pær ;)

Har aldri skytt av dette. Bekreftet bare ryktet Chevy Tahoe satte ut.

Gratulerer! Vil du ha blomster og sjokolade eller?
 

DeletedUser

Guest
Har aldri skytt av dette. Bekreftet bare ryktet Chevy Tahoe satte ut.

Gratulerer! Vil du ha blomster og sjokolade eller?

Det du gjør her er jo faktisk å kopiere nettopp det jeg sier. At det ikke er noe å skryte av. Ser ikke helt poenget med å skrive det når jeg allerede har brukt den?
`
Og dere skriver faktisk et rykte her, og måten dere skriver det på velger jeg å tolke som om dere er stolte, noe det absolutt ikke er grunn til å være. Vil tro jeg ikke er den eneste som tolket det på den måten heller :)
 

DeletedUser

Guest
Det du gjør her er jo faktisk å kopiere nettopp det jeg sier. At det ikke er noe å skryte av. Ser ikke helt poenget med å skrive det når jeg allerede har brukt den?
`
Og dere skriver faktisk et rykte her, og måten dere skriver det på velger jeg å tolke som om dere er stolte, noe det absolutt ikke er grunn til å være. Vil tro jeg ikke er den eneste som tolket det på den måten heller :)

Hmm, kom bare helt tilfeldig over utsagnet til Chevy Tahoe. Såvidt jeg er bekjent spiller h*n ikke classic.

Jeg bryr meg ikke det gram om hvordan du velger å tolke mine innlegg, om det skulle ha seg slik at jeg faktisk hadde vært stolt, så må jeg vel ha lov til det? Er du en slags hobby-gledesdreper eller bare en besserwisser?

Det at en skriver et rykte i ryktebørsen er vel ikke så altfor galt, eller hva? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att OsloM gjorde lite misslyckade försök att ta en viss by under gårdagen :cool:
 
Topp