Ryktebørs

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Da ryktes det, at jeg ikke har skjønt noe jeg (heldigvis).......ka ikke følge ditt resonement.......en konflikt er vel en konflikt, uansett hvor mange parter som er involvert.........men du tenker vel på 5 ca like store stammer???

ja like store ;) men ja er vanskelig men la oss si at 4 stor stammer 1 i vært k kriger mot hverandre ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jaja trodde eg hadde funnet ut hva smutt-hullet var :/ men er vel bare og starte opp vi skal no gjøre vårt :) men er vel forsient for å finne smutthul uansett :(
 

DeletedUser

Guest
jaja trodde eg hadde funnet ut hva smutt-hullet var :/ men er vel bare og starte opp vi skal no gjøre vårt :) men er vel forsient for å finne smutthul uansett :(
aldrig for sent å finne smutthull :)

leter man, så finner man, sånn er det bare ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at det er det, som er det fine med et lovverk..........mange bruker tid på å finne veger til å omgå lovverket.......fin innstilling synes jeg, not. At man gidder, sier jeg.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er det, som er det fine med et lovverk..........mange bruker tid på å finne veger til å omgå lovverket.......fin innstilling synes jeg, not. At man gidder, sier jeg.

du sier mange ting hører jeg, men tingen er at å finne smutthull ekke noe jeg egentlig bruker noe serlig med tid til å gjøre. jeg og enhver som har spilt tw i mange år, vet om metoder som muligens vil fungere som smutthull, så ekke sånn som at jeg gidder og lete etter det. Jeg tar dette heller som det kommer:)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe har aldri gidda og leite etter smuthull men premaden eg er i har en plan sånn eg forsto det :D så får følge den og se hvordan den vi lede ann ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
du sier mange ting hører jeg, men tingen er at å finne smutthull ekke noe jeg egentlig bruker noe serlig med tid til å gjøre. jeg og enhver som har spilt tw i mange år, vet om metoder som muligens vil fungere som smutthull, så ekke sånn som at jeg gidder og lete etter det. Jeg tar dette heller som det kommer:)

Sier egentlig ikke mye jeg.......og som du har jeg og spillet en del år, og tar det og heller som det kommer.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det kan bare være èn stamme med Bergensere på topp, ryktes at jeg er i den. :hmm:

du har rett i at en stamme med Bergensere i vil være på topp, men er ikke bare Bergensere der :hmm: selv om jeg må inrømme at Bergensere er deilige eller hva ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til sindick igjen.

viss eg kunne gitt deg rykte hadde eg gitt deg :D
 
Topp