Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Farmegrensen er ihvertfall håpløs på en verden hvor adels kan kjøpes, eller... Lurt av Innogames da.
 

Eldar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva i all verden er denne plyndringsgrensen for noe? Den var der ikke for fem år siden :(
Ryktes at en spiller fra 2008 er tilbake fram til interessen dabber av. Noen flere fra denne tiden som fortsatt er aktive eller?
 

DeletedUser

Guest
Hva i all verden er denne plyndringsgrensen for noe? Den var der ikke for fem år siden :(
Ryktes at en spiller fra 2008 er tilbake fram til interessen dabber av. Noen flere fra denne tiden som fortsatt er aktive eller?

Vel, jeg spilte tilbake i 2008 iallfall. Da som nimbelwhite blant annet i AKDM. Farmelimiten dreier seg om at du ikke kan plyndre mer enn en gitt sum over 24 timer. Den regnes på v13 ut på følgende måte:

(dager på verden + landsbyer) * x

x er i dette tilfelle 5000.

Dette er ikke en standardinnstilling og den varierer fra verden til verden. På v13 er den ganske ubeleilig for oss spillere da v13 har åpnet muligheten til å kjøpe adelsmenn for premiumpoeng. Farmelimiten bidrar da med å gjøre det ekstra fristende å skulle kjøpe seg adelsmenn og å dermed gi Innogames litt (veldig mye) ekstra penger. Ser for meg at dette er noe vi vil se enda hyppigere på fremtidige verdener.
 

Eldar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er ikke en standardinnstilling og den varierer fra verden til verden. På v13 er den ganske ubeleilig for oss spillere da v13 har åpnet muligheten til å kjøpe adelsmenn for premiumpoeng. Farmelimiten bidrar da med å gjøre det ekstra fristende å skulle kjøpe seg adelsmenn og å dermed gi Innogames litt (veldig mye) ekstra penger. Ser for meg at dette er noe vi vil se enda hyppigere på fremtidige verdener.

Trist, men jeg skjønner. Takker for beleilig informasjon. (nod)
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at MZ blir interadla!

Deceit in my Ass (524|457) K45 10,065 Michele Zagaria [Blomst] Donnes [Blomst] 2013-04-18 00:58:09
Deceit in my Ass (526|456) K45 10,426 Michele Zagaria [Blomst] Donnes [Blomst] 2013-04-18 00:28:28
Deceit in my Ass (521|453) K45 9,924 Michele Zagaria [Blomst] Donnes [Blomst] 2013-04-18 00:06:40
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg ikke spiller på v13 lenger. Fun playing with y'all.
 
Topp