Ryktebørs

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Kun 781k nå.. :-( Men mye uansett.

Mulig det skyldtes antall faner eller lignende, ja. Tenkte at PCen bare krasjet med en gang du logget inn på TW, da måtte det ha vært usannsynlig mye.. :p

Tror ikke den blir så mye høyere før midnatt :)

Jeg er veldig usikker på hva som skjedde, men merket at alt gikk tregt med en gang jeg logget inn på tw. Jeg klarer rundt 300 faner på pc'en ved utsending av angrep, så at de 20-30 (maks) fanene jeg brukte til dodging har jeg liten grunn til å tro var grunnen. :hmm:
 
Sist redigert:

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Tror ikke den blir så mye høyere før midnatt :)

Jeg er veldig usikker på hva som skjedde, men merket at alt gikk tregt med en gang jeg logget inn på tw. Jeg klarer rundt 300 faner på pc'en ved utsending av angrep, så at de 20-30 (maks) fanene jeg brukte til dodging har jeg dårlig grunn til å tro skulle gjøre det. :hmm:


Glemte du ikke alle nedlastningene fra tpv via bittorrent, eller LoL i bakgrunnen nå? :awesome:
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Bare paint og Excel til sniping som stod i bakgrunnen.

Har hørt at jo lengre opera er åpen, jo mer minne bruker den. På min gamle pc brukte den 1/5 av totalt minne på 4gb. Nå bruker den ca samme. Ett godt tips er å øke prioriteringer til opera på oppgavebehandling, og avslutte unødvendige oppgaver (f.eks explorer.exe :D )
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Randomly fant ejg ut at hardisken min var full, 128GB av 130GB. Aner ikke hvordan heller har ikke nedlasted nye spill og den er jo full som fy.
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Randomly fant ejg ut at hardisken min var full, 128GB av 130GB. Aner ikke hvordan heller har ikke nedlasted nye spill og den er jo full som fy.

SSD? Du må huske på at SSD'er kommer bare i tall du får ved å gange 2 med seg selv i n'te, div. harddisken din er ikke 130 gb. SSD'er kan ikke skrive over ting som allerede er skrevet på harddisken. Du kan slette ett bilde, men det blir egentlig ikke slettet, OS'et skjuler det bare, på den måten kommer du til å måtte skifte SSD ganske ofte. Men det er håp. Dette er nok bare en barnesykdom til SSD'en, eller at du ikke har "aktivert" SSD'en i BIOS. Om du ikke gjør det, tror OS'et at det er en HDD, og da forstår ikke SSD'en en dritt.


PS!!: Nyere SSD'er har ikke slike problem, de kan slette det de vil, men bare større biter, ikke små biter. Vennligat søk opp dette.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at jeg er Leder/ Hertug for SUP........ka det gå bra det??
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ryktes at utenforstående ikke kan sette seg inn i hva det dreier seg om. (happy)
 
Topp