Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Smaker vel godt med mye grått ja, Tom :)

Bonusbyer er jo ikke gråe, de er gråe med en sånn skinnende glorieliknende ting rundt seg. Så ikke kom her og si at Tom er en gråbyhore, for det er nemlig feil.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Men Contra skal jo prøve å argumentere på ALT :p selv om det ikke er noe å argumentere på xP
 

DeletedUser

Guest
Bonusbyer er jo ikke gråe, de er gråe med en sånn skinnende glorieliknende ting rundt seg. Så ikke kom her og si at Tom er en gråbyhore, for det er nemlig feil.

Han er en glorifisert gråbyhore da?

Evt en glorifisertgråbyhore.
 

DeletedUser

Guest
Han er en glorifisert gråbyhore da?

Evt en glorifisertgråbyhore.

Nei, ikke egentlig, siden han selv ikke er glorifisert. Det er jo gråbyene som er glorifisert, så han er vel en gråbyhore som bare adler glorifiserte gråbyer.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Smaker vel godt med mye grått ja, Tom :)

Ah... Trodde vi snakket om den absolutt siste tiden. Du vet, jeg har kun adlet av Luapix i disse dager.
Hadde jeg vært de på Luapix hadde jeg blitt fornærmet av at du synes de er så dårlige at de kvalifiserer som gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Ah... Trodde vi snakket om den absolutt siste tiden. Du vet, jeg har kun adlet av Luapix i disse dager.
Hadde jeg vært de på Luapix hadde jeg blitt fornærmet av at du synes de er så dårlige at de kvalifiserer som gråbyer.

Jeg kaller det bare god selvinnsikt å kalle dem gråbyer, men det er vel fra person til person da?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvem kaller byene våre for gråbyer??? :mad:
Dere i MyTH kan vell bekrefte at de ikke er så lette å ta? :rolleyes:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvem kaller byene våre for gråbyer??? :mad:
Dere i MyTH kan vell bekrefte at de ikke er så lette å ta? :rolleyes:

dg44 kalte byene deres for gråbyer!
Nei, dere har jo snipet to tog, tror jeg. Og har jo stacket en god del, med eget og andres.

Så det tar en del sendinger før man kommer gjennom, det gjør det.

Men hadde dere vært flere spillere på kontoen og ikke klart å forsvare dere til en viss grad, hadde jeg blitt skuffet.
Og av samme grunn blir jeg ikke imponert av deres prestasjon så langt. Det er forventet at dere skal gjøre det minst like bra som dere gjør det. Likevel har dere mistet en del byer.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
dg44 kalte byene deres for gråbyer!
Nei, dere har jo snipet to tog, tror jeg. Og har jo stacket en god del, med eget og andres.

Så det tar en del sendinger før man kommer gjennom, det gjør det.

Men hadde dere vært flere spillere på kontoen og ikke klart å forsvare dere til en viss grad, hadde jeg blitt skuffet.
Og av samme grunn blir jeg ikke imponert av deres prestasjon så langt. Det er forventet at dere skal gjøre det minst like bra som dere gjør det. Likevel har dere mistet en del byer.

Vel, så at det var dg/Stian som kalte de for gråbyer ^^ Var ment som en spøk.

Jeg skjønner ikke helt de siste setningene dine der. Vi er jo atm 2 stk på kontoen, og vi forsvarer jo oss til en viss grad, så skjønner ikke hvorfor du skulle bli skuffet :p
Jeg skal være ærlig å si at det faktisk er lite som har klaffet de siste dagene. Vi har vært veldig uheldig med både nettproblemer og at begge plutselig skulle bort samtidig. Kunne nok ha reddet hvertfall 4-5 byer dersom vi ikke hadde vært veldig uheldige med diverse ting.
Jeg har bla vært noe opptatt med flytting.
Selv om dette kanskje kan virke som en dårlig unnskyldning for å miste byer, er dette fakta.. og ikke noe vi kan gjøre med nå, desverre.

Jeg kan love dere en payback senere! :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Litt harde fakta som ikke hører hjemme her:

-T-H-

2013-08-25 ODD 6,982,763
27.08.2013 kl 23:00 ODD 12,96 Mill.

Antall byer mistet 12 derav 6 readlet

Sum 1 by mistet per 1 mill ODD oppnådd

Tvut og Torquemada er eneste som har greid å holde på byene de har tatt.

Tja jeg vil fremdeles påstå at det finnes et lite tykte som sier at byene koster mer enn de smaker :)

I tillegg Kim, så er det ikke noe problem å ta byer fra dem som mangler nukes til realding,
så ja ryktes at MyTh har gjordt seg sårbare nå mens vi sitter og venter på å kunne forsyne oss :)
 

DeletedUser

Guest
Om du tror vi er tomme for off, så skal du få leve i den bobla, min venn :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tom for off? Hahahahaha... Jeg har alltid nukes ledige slik at jeg har mobilitet, samt at jeg kan farme mynter. Woop.
 
Topp