Ryktebørs

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at noen tror, at dem kan kopiere AriCa. Skjønner ikke dere vil gjøre skam på dette stammenavnet.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Skjer vell hele tiden det at noen bruker tidligere stammenavn fra andre verdner osv. Er synd mtp at det sjeldent er de samme folka.
 

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
tja hva kan man si? illjoalitet lønner seg ikke. man finner også ut hvilke stammer som tar inn flyktninger :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hvor mange ganger må folk advare og si hva som skjer vis man tar in sondre ? men gang på gang så blir han tatt in skjønner ikke det helt eg. :rolleyes: kanskje på tie å starte å lære nå?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har gått på så mange spike i dag et jeg ser ut som et jævla pinnsvin nå ! Men kan mine naboer ,så kan vel altid jeg også !
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes at spikes har blitt veldig populært på v15! Møtt på flere selv...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt at det alltid kommer en ny dag med blanke ark og fargestifter til:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at v15 er en veldig koselig verden :D Eneste negative er vell de forbanna premium greiene og at verdner på .no er generelt små.. :/
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
ryktest dope synker langt , en av de har faktisk startet meg på nytt, creds til dere gitt

Jeg tror du bare ikke er god nok til å holde deg innenfor topp 20, så da restartet du selv for å spare deg for (det du ser på som) skammen av å ikke leve opp til egne forventninger. Så skylder du på "en i Dope" og sier at h*n restartet for deg. Men hvis dette virkelig var tilfelle, hvorfor rapporterer du ikke personen? Hvorfor kommer du ikke med noe som helst bevis, men bare tomme påstander?
 
Topp