Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Alle vet jo at man bygger gård for å farme med, derav det engelske ordet "farm" som altså betyr "gård" :)
 

DeletedUser

Guest
Alle vet at du er dårlig, derav det engelske ordet "bad" som altså betyr "dårlig". :)

Syns du synker litt lavt nå, beklager.. Du er mye tøffere nå som du kan gjemme deg bak forumet ditt, til forskjell fra når jeg sitter og hører på dere prate med Myh over Skype og skjelver i buksene over at jeg er der. Rart det ikke kom jordskjelvvarsel den dagen. Noen andre som merket det? Ristet ganske godt her i Østfold hvertfall! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Syns du synker litt lavt nå, beklager.. Du er mye tøffere nå som du kan gjemme deg bak forumet ditt, til forskjell fra når jeg sitter og hører på dere prate med Myh over Skype og skjelver i buksene over at jeg er der. Rart det ikke kom jordskjelvvarsel den dagen. Noen andre som merket det? Ristet ganske godt her i Østfold hvertfall! :cool:

Mener å huske at vi ba henne poke deg i øyet med en pinne.. Men ok, vi er redd for deg når vi hører deg på mic.

pussy
 

DeletedUser

Guest
Dere er tre gutter, og dere tør ikke gå løs på meg selv, så dere ber lille søte Myh om å gjøre det?

Nei, men jeg syns det er nok med off-topic nå :) ta resten på skype så ikke gestapo tar oss!
 

DeletedUser

Guest
Dere er tre gutter, og dere tør ikke gå løs på meg selv, så dere ber lille søte Myh om å gjøre det?

Nei, men jeg syns det er nok med off-topic nå :) ta resten på skype så ikke gestapo tar oss!

gutter, gutter.. 40tallet ringte, de vil ha truslene sine tilbake..

så slutt å være noen idioter å sleng dritt til hverandre
 

DeletedUser

Guest
images
 
Topp