Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at Zippymaster har 0 respekt for IAP og adler nabobyer til Divine som KV for JonnernxD :O

Folkens, IKKE ha IAP med DN og zippy da han ikke eier respekt for relasjoner, men er så høy på seg selv at alt som står i sentrum er han selv og stammen sin.

Vel, så mye for å stole på DN... Skittent spill her, blir ikke mye respekt og ære ut av dette gitt...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at JFF er en haug me idioter som har dårlig system med mange hull
 

DeletedUser

Guest
Rykte sies at Forte netopp gikk forbi BRO og ligger nå på 4 plass (party):)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Zippymaster har 0 respekt for IAP og adler nabobyer til Divine som KV for JonnernxD :O

Folkens, IKKE ha IAP med DN og zippy da han ikke eier respekt for relasjoner, men er så høy på seg selv at alt som står i sentrum er han selv og stammen sin.

Vel, så mye for å stole på DN... Skittent spill her, blir ikke mye respekt og ære ut av dette gitt...

skittent spill å adle byer som tilfeldigvis er vedsiden av andre stammer?? :eek:
Det er tidlig på en verden og folk må da vel få adle de store byene man vil før andre gjør det.
du blåste opp denne litt vell mye synes jeg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at Zippymaster har 0 respekt for IAP og adler nabobyer til Divine som KV for JonnernxD :O

Folkens, IKKE ha IAP med DN og zippy da han ikke eier respekt for relasjoner, men er så høy på seg selv at alt som står i sentrum er han selv og stammen sin.

Vel, så mye for å stole på DN... Skittent spill her, blir ikke mye respekt og ære ut av dette gitt...


Eh.. eg er ikkje så kjent med deg IG kanskje du er en ganske ny spiller... Men en IAP med en stamme gjelder ikkje for naboene til stammen. IAP betyr at stammene ikkje skal angripe hverandre, intet mer og intet mindre. Håper du forsto dette, vist ikkje så bare send meg en melding så skal du få det enn med teskje :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Zippymaster har 0 respekt for IAP og adler nabobyer til Divine som KV for JonnernxD :O

Folkens, IKKE ha IAP med DN og zippy da han ikke eier respekt for relasjoner, men er så høy på seg selv at alt som står i sentrum er han selv og stammen sin.

Vel, så mye for å stole på DN... Skittent spill her, blir ikke mye respekt og ære ut av dette gitt...


Vist det er noen som har mangel på respekt her så er det helt klart Divine som ikkje en gang klare å holde IAPen mellom dem og DN en gang
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg uttaler meg ikke om denne situasjonen på forum, jeg tar den internt, men med et mer utsagn fra noen i Divine om dette her så kan jeg godt ta det her.
 

DeletedUser

Guest
Eh.. eg er ikkje så kjent med deg IG kanskje du er en ganske ny spiller... Men en IAP med en stamme gjelder ikkje for naboene til stammen. IAP betyr at stammene ikkje skal angripe hverandre, intet mer og intet mindre. Håper du forsto dette, vist ikkje så bare send meg en melding så skal du få det enn med teskje :eek:


Jeg er ganske ny ja.... Startet med et ganske ukjent nick, jeg heter Carnifex... Og har spilt Carnifex på V7 og SirCaesar og Jeeey på V4...

Og Divine har ikke angrepet DN med vilje og sa klart ifra at det var kunn speidere som skulle blitt sendt på noen andre, og hva viste det seg å være? Nøyaktig det som ble sagt, til din informasjon.

Og NEI, det er underforstått at det IKKE er lov å adle nabobyer og blande seg inn i andre clustre hverken så tidlig i spillet eller senere. Det er bare sleipt og ekkelt. Naboen må jo bare sitte å se på at han mister clusteret sitt.

Derfor gjør man ikke det når man har IAP.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg er ganske ny ja.... Startet med et ganske ukjent nick, jeg heter Carnifex... Og har spilt Carnifex på V7 og SirCaesar og Jeeey på V4...

Og Divine har ikke angrepet DN med vilje og sa klart ifra at det var kunn speidere som skulle blitt sendt på noen andre, og hva viste det seg å være? Nøyaktig det som ble sagt, til din informasjon.

Og NEI, det er underforstått at det IKKE er lov å adle nabobyer og blande seg inn i andre clustre hverken så tidlig i spillet eller senere. Det er bare sleipt og ekkelt. Naboen må jo bare sitte å se på at han mister clusteret sitt.

Derfor gjør man ikke det når man har IAP.

Ah, så du ønsket å ta det her ja.

Info sånn hvis du ombestemmer deg: paal1711@hotmail.com (skype)

Divine har ikke angrepet DN med vilje, hmmm, det var rart.

550|489, en svært sentral by i denne diskusjon.

Denne ble adlet 03.08 kl 23.51.17 av jonnernxD
Så ble den adlet 04.08 kl 10.07.49 av Jean Grey

Altså så mener du at Divine må ha sendt den adelsen før jonnernxD adlet den. Men så bruker ikke Jean Grey over 10 timer med adels mot 550|489, faktisk under 1 time. Så da har Divine angrepet DN med vilje. Greit å få det ut av luften.
Så kommer vi da til ditt utsagn om at dere informerte om hva som kom og hva som ble sendt. Du påstår at dere informerte oss om hva som ble sendt, feil, vi måtte spørre og fikk kun svar fra Hakkespetten som informerte om hva som ble sendt.

jonnernxD i dag klokken 00:24
Hei!

Hva sender du hit [coord]550|489[/coord]. Må vite om det skal dodges eller ikke.

Hakkespetten i dag klokken 01:42
Heisann, og god kveld.

Ble litt på etterskudd dette her, var opptatt med og spille Company of heroes over nett med noen venner :). Jeg har sendt tropper med adel, jeg hjalp Jean med og senke lojaliteten sånn at hun skulle få adle byen problemfritt. Ser at du nå har tatt den, noe som jeg ser på som...ikke helt positivt. Jeg har sett etpar karer i ledelsen på saken siden jeg er litt på farten, skal hjem fra ferie i morgen og ting må pakkes ned og gjøre klart samtidig som jeg prøver og ha det litt gøy med online spilling hehe.

Jeg tror at lederen deres (eller noen i ledelsen) skal ha fått en melding av Gorlacon by now. Du får ha en riktig god natt ellers, Jonnern, så snakkes vi nok :).

Hilsen
Spetten

Dette var et flott tilbakesvar, men også det eneste. Carnifex har ikke svart, Jean Grey har bare fortsatt å sende angrep.
Så til hva dere har sendt, du påstår ironisk nok at dere kun har sendt speidere, da lurer jeg på hvordan dere fikk adlet byen, og hvorfor ikke et eneste angrep var annet enn nukes. Altså INGEN spy attack..

Så inn i cluster, vel, med en by så har man ikke noe cluster enda, og for å si det slik så er det Jean Grey som er inne i vårt kontinent og inne i våres spillere, så det var kanskje litt frekt å invitere henne i starten? Og at vi ikke lar henne lage cluster inne i oss er vel naturlig? Hvis ikke så kan vi jo gjøre det hos dere? :eek:

Jean Grey hadde ikke tenkt til å si i fra at hun skulle adle by heller, hun oppdaget først at den holdt på å bli adlet når hun selv sendte adels. Så da er dere like dårlige der.

Så kan du svare på hvorfor dere angreper stammer som dere har IAP med da, for det kan ikke jeg svare på da det ikke har skjedd fra vår side...

Oh, vent, vi fikk nylig et fint svar fra Carnifex i forhold til hva som var sendt :eek:

jonnernxD i dag klokken 00:01
Hei.

Lurer på hva du har sendt mot [coord]550|489[/coord].

Carnifex i dag klokken 12:21
Hvorfor i all verden skal jeg gi ut slik info?

jonnernxD i dag klokken 12:27
Nei, det var jo et godt spørsmål...

Hva sa du på off. forum?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ehhh Hehehehe :p Jeg har ikke vært online siden i gårformiddag og har ikke fått med meg noen av adlingene.

Isåfall vil jeg bare si at idet den byen ble adlet så var det Jean grey sin rett å adle den tilbake. Man adler IKKE byer så tett oppe i IAP, det burde du skjønne...
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
why must you allways hate so much Zippy!?:)


Nokon ganger må man gå i seg selv, og innse at man har gjort feil! Oppi rompa adling ekke gøy, uten å spør i det minste;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
why must you allways hate so much Zippy!?:)


Nokon ganger må man gå i seg selv, og innse at man har gjort feil! Oppi rompa adling ekke gøy, uten å spør i det minste;)

Som jeg informerte om så startet jo Jean Grey adling uten å informere og, så det er gjensiddig :)
 

DeletedUser

Guest
Eg må si meg enig med Zippi her. Adler en i stammen til zippy en by forsiden av en Divine, som de er Iap med. Så kan det jo skape problemer.
Men og adle den tilbake UTEN og gi beskjed eller en forklaring, er 10 ganger så gale...
 

DeletedUser

Guest
Jean Grey sa klart ifra til Zippy OG DN at om den byen ble tatt så fikk det konsekvenser.

Så det ble sagt klart ifra at det ikke var tolerert..
 
Topp