Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Svaret var jo å være elendig på mw3 :p

Ja det der var det vist ingen av oss som skjønte :/ siden ingen av oss spiller mw3.
Jeg har vudert og kjøpt det. Og ville nokk vært like dårlig som beskrevet. Ven i det minste vent til jeg har handlet det da :/
 

DeletedUser

Guest
Avkreftes, men du kan godt klage på meg ang. internadling siden det egentlig er det det er, men da burde du vel først henvise deg til IP, jeg spurte i hvertfall ekspertene først om hvordan det skulle gjøres :eek:

Lusty dolly byene tilhørte vel egentlig ikke DN? så da er det ikke innadling, men GRÅBYHORE...haha

Men når det er sagt, så tenker du vel at det er ok å innadle da?? eller er det lurere at JFF eller IP får dem?

Det at man innadler, og tar gråbyer, er ikke krevende, men kan jo alltids være lurt med noen enkle byer! Hvertfall når de ligger midt i ens eget cluster.. Hadde jo vært litt kjedelig om fienden kom midte i clusteret til en helt ferdig by :)

Poenget mitt er at du ikke er så mye bedre enn alle andre du rakker ned på! DN er en aktiv stamme, og mange gode spillere. Så lenge alle er det, er jo ikke innadling et tema. Jeg var i stamme med Lord Sayver i V3. Fantasisk morsom fyr, som provoserer andre på en, etter mitt syn, kul måte..

Lykke til vidre med gråbyene :) enjoy!

mvh Torsth3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Lusty dolly byene tilhørte vel egentlig ikke DN? så da er det ikke innadling, men GRÅBYHORE...haha

Men når det er sagt, så tenker du vel at det er ok å innadle da?? eller er det lurere at JFF eller IP får dem?

Det at man innadler, og tar gråbyer, er ikke krevende, men kan jo alltids være lurt med noen enkle byer! Hvertfall når de ligger midt i ens eget cluster.. Hadde jo vært litt kjedelig om fienden kom midte i clusteret til en helt ferdig by :)

Poenget mitt er at du ikke er så mye bedre enn alle andre du rakker ned på! DN er en aktiv stamme, og mange gode spillere. Så lenge alle er det, er jo ikke innadling et tema. Jeg var i stamme med Lord Sayver i V3. Fantasisk morsom fyr, som provoserer andre på en, etter mitt syn, kul måte..

Lykke til vidre med gråbyene :) enjoy!

mvh Torsth3

Okey, først er det jo såre enkelt å se at du er på IP/J.F.F/UN siden og det er jo helt greit det.
Når du så kommer til at LD ikke var i DN, noe jeg også er fullt klar over kan det fortsatt være en innadling når man har sammarbeidet med den andre stammen og man sammen adler byene.

Ja, jeg ønsker at vi heller tar dem enn at IP/J.F.F tar dem, idiot eller?

Så innadling er så mye vanskeligere enn gråbyer det du sier? For du klager jo ikke på IP, forøvrig er grått vanskeligere enn innadling fordi i gråe byer kan det være tropper mens i innadling blir tropper sendt ut :eek:

Hhmm, jeg rakker ikke ned på at IP internadler, men hvis du ser på hvor mange % av stammen som tar innadlingene gang etter gang og hvem som går inn så går jeg mot IP's styresett som baserer seg på 4 spillere (Carnifex, Xenex, paausan og mr. xxx.)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Okey, først er det jo såre enkelt å se at du er på IP/J.F.F/UN siden og det er jo helt greit det.
Når du så kommer til at LD ikke var i DN, noe jeg også er fullt klar over kan det fortsatt være en innadling når man har sammarbeidet med den andre stammen og man sammen adler byene.

Ja, jeg ønsker at vi heller tar dem enn at IP/J.F.F tar dem, idiot eller?

Så innadling er så mye vanskeligere enn gråbyer det du sier? For du klager jo ikke på IP, forøvrig er grått vanskeligere enn innadling fordi i gråe byer kan det være tropper mens i innadling blir tropper sendt ut :eek:

Hhmm, jeg rakker ikke ned på at IP internadler, men hvis du ser på hvor mange % av stammen som tar innadlingene gang etter gang og hvem som går inn så går jeg mot IP's styresett som baserer seg på 4 spillere (Carnifex, Xenex, paausan og mr. xxx.)

IP hva slaks stamme er de beholder dere medlemmer helt til de ikke er til nytte så begynner de og internadle spillerne det er helt sant at det bare er de fire spillerne som er IP styresett er glad jeg ikke er der for og si det rett ut
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Okey, først er det jo såre enkelt å se at du er på IP/J.F.F/UN siden og det er jo helt greit det.
Når du så kommer til at LD ikke var i DN, noe jeg også er fullt klar over kan det fortsatt være en innadling når man har sammarbeidet med den andre stammen og man sammen adler byene.

Ja, jeg ønsker at vi heller tar dem enn at IP/J.F.F tar dem, idiot eller?

Så innadling er så mye vanskeligere enn gråbyer det du sier? For du klager jo ikke på IP, forøvrig er grått vanskeligere enn innadling fordi i gråe byer kan det være tropper mens i innadling blir tropper sendt ut :eek:

Hhmm, jeg rakker ikke ned på at IP internadler, men hvis du ser på hvor mange % av stammen som tar innadlingene gang etter gang og hvem som går inn så går jeg mot IP's styresett som baserer seg på 4 spillere (Carnifex, Xenex, paausan og mr. xxx.)

Jeg har ikke klaget på deg heller :) poenget er at man innadler når man må det. Det gjør vel IP og JFF også, så nei, jeg er ikke helt idiot, men det er nok ikke de i IP eller JFF heller. Det er du som klager så fælt over det, men kanskje det hadde vært IDIOTISK å ikke adle de byene. Dere har et fortrinn ved at få spillere har sluttet, derfor har dere ikke trengt å innadle. Jeg er HELT enig i at innadling er KJEDELIG, men noen ganger nødvendig. Om man ikke ser dette, DA er man helt IDIOT :) må tåle at du ertes litt tilbake da...hehe
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men, Zippy. Legg merke til at jeg sier my positivt om dere i DN :) Jeg digger Lords Sayver som jeg kjenner fra tidligere, og ja, dere har flere aktive og dyktige spillere! Synes det blir spennende å følge utviklingen her!!!! Men som alle andre så må jo dere også innadle eller ta gråbyer på et visst tidspunkt. Derfor syntes jeg det var litt morsomt å bemerke dette, når du så tydelig har vært så imot og hetset andre for å gjøre det. Personling så synes jeg, som nevnt tidligere at innadling er superkjedelig, men dessverre nødvendig :eek:
 

DeletedUser

Guest
avslutter denne diskusjonen her... For dere som er opptatt av regler:


Klager på andre spillere
For å rapportere brudd på regler på andre spillere relatert til spill hendelser vennligst bruk support systemet. Vennligst ikke lag klage tråder i forumet. Alle referanse til spillrelaterte utestengelser, diskusjoner rundt utestengelser eller juks er forbudt. Teamet til Tribal Wars skal opptre diskre til enhver tid for å opprettholde anonymitet og vi forventer at spillere gjør det samme. Dette gjelder både forum moderatorer samt spill relaterte moderatorer.

følg denne dere ;) Vi får vel litt pisk her alle mann!! hehe
 

DeletedUser

Guest
Ja, som torsth3 har så fint funnet frem, så trenger jeg egentli ikke å si mer :)
 

DeletedUser

Guest
Alle misstanker om regelbrudd skal rapporteres til support, og ikke på forumet.
Jeg vil ikke se en eneste snurt til av noe som helst av regelbrudd eller diskusjoner om dette.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at dette forumet vil være lite aktivt fremover.. ca. i 21 dager.
 

DeletedUser

Guest
Hyggelig å se deg igjen her Lord Sayver ;) Synd vi er på litt forskjellig side i denne verden da!!! Men det blir MORRO ;) Husker vi hadde fine tider sammen i V3!!
 
Topp