Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at Skillance er tom for både off og def, sauron mistet nuke's og 2 AM og fakenickern mistet nuke og 3 AM :)

Ryktes at IP-medlemmene gjør jobben sin og kastrerer Divine's off før de rekker å gjøre noe :)

Ryktes at Carnifex tar igjen McBitch ODA og leder på flest byer :cool:

Juuuust some reputations... :p :)
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ask man vet at man har lite selvrespekt når man skryter av seg selv hele tiden på åpent forum;)

håper McBitch wooper assen din utover resten av v9:D spes rose sin, den trenger eit løft^^
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
hmm, nok en gang viser du at du har peiling på ting som selv ikke medlemmer i Ip har. Jeg lurer på hvor dette tøvet kommer inn i skallen din?
Ammagad, trist å se hvor barnslige enkelte kan bli ass.

for og komme om påstander at folk er drikker alkahol før de poster eller påstander om at vedkomene er konstant full?
Det er helt greit det og det er iallefall ikke barnselig eller usakelig og iallefall så er denne oppførselen fra IP helt akseptabel fordi?
jeg tror kansje dere burde tenke hvordan dere driver porpagandaen deres.. Så kan dere holde driten deres for dere selv så kan dere komme tilbake her når dere er klare til og oppføre dere som voksene mennesker og ikke bruke fjortis argumenter.
 

DeletedUser

Guest
for og komme om påstander at folk er drikker alkahol før de poster eller påstander om at vedkomene er konstant full?
Det er helt greit det og det er iallefall ikke barnselig eller usakelig og iallefall så er denne oppførselen fra IP helt akseptabel fordi?
jeg tror kansje dere burde tenke hvordan dere driver porpagandaen deres.. Så kan dere holde driten deres for dere selv så kan dere komme tilbake her når dere er klare til og oppføre dere som voksene mennesker og ikke bruke fjortis argumenter.

Nettopp granny. Ingen i IP har postet noe i fylla på forumet etter det jeg kan se;) Ikke snakk om ting du egentlig ikke har peiling på.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du burde holde deg unna forumet når du drikker.

Igjen så har barnefantasien din fått lov til å løpe løpsk. Ingen god ide. Slik jeg ser det så burde du vel ta og konsentrere deg om den stamen du du prøver å lede, og slutte å bruke tid på å meningsløs vissvass her på forumet.... Hadde det bare vært mer futt i spillinga di så hadde de kanskje vært håp men..



Blir særdeles vanskelig i og med at han er full konstant.

jeg hinteet til dette ruben ^^ det er dere som beskylder kansje lese før du roper ^^
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vel, du ble vel pissa på mer enn han?

Du mista en 9k by og en 5k by.....


_____________________________

Kleppe-V9
 

DeletedUser

Guest
Ryktes også at forte mistet def for Divine selvom Divine har allianse med DN og DN kriger med forte, og DN, Divine og Forte angriper / har satt IP som fiender :)

WoW, dette er totalt FUBAR :p

Btw skillance, orker ikke drive med drittslang med deg mer, hadde satt pris på om vi sluttet :)

Oppføre oss som voksne mennesker nå?

*Hanshake?*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
gje deg Sirsaeser. Er så møkkalei de coocky'e komentarene dine på off forumet.
 

DeletedUser

Guest
Sorry... Jeg er bare så møkka lei Skillance... Han skriver masse bull på SKype, men det skal jeg kanskje ikke ta ut her. Beklager, skal slutte med mine cocky kommentarer, jeg er ikke noe god på slik snakk, blir bare krøll og arrogant :confused: Jeg redigerer litt jeg :eek:
 
Topp