Ryktebørsen

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Oooh! Ryktes feilstavinger? :p Så vidt jeg kan se passer det bedre med "elendig" enn "endelig", om da ikke jeg tar feil? :eek: Det kan jo selvsagt være et lederskap som fremtrer som det siste som kommer til å være, uten mulighet for å skiftes ut :)

lukter infaction av denne ^^
 

DeletedUser

Guest
Nja... det var jo ikke ment som en gramatisk rettelse, da :) Mer som et spørsmål om postens egentlige betydning. Men joda, ser hvordan det kan tolkes som et regelbrudd :p

Fikk forresten aldri svar på spørsmålet... Kunne jo vært greit å vite om ledelsen var elendig eller endelig, da :eek:
 

DeletedUser

Guest
hva vil det si om ledelsen er endelig da? :p

vipper heller mot elendig spør du meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Endelig vil si at det er den siste :) En endelig avgjørelse vil si at det er den avgjørelsen som kommer til å bli stående, og at en ikke har tenkt å gjøre om på den. Dersom det er viktig å presisere at denne ledelsen er endelig vitner det om en litt kaotisk fortid for denne stammen :p
 

DeletedUser

Guest
Trenger jo ikke bruke sine egne når de bare snylter på andre.

for å hoppe inn i samtalen..

Carnifex har 446.521 ODA

Du har

McBitch 339.021 ODA

[spoil]
Your_argument_is_invalid_cat_2.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Trenger jo ikke bruke sine egne når de bare snylter på andre.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Som Snowy så fint pekte ut tidligere: ODA ^^

Det at vi internadler mye, er et faktum, men det er noe som dessverre måtte bli gjort, og det vet dere også er et faktum. Bedre å ta byene enn å la de stå ubevoktet til fienden, right?

Og til Zippy: Jeg gleder meg jeg også ^^ Og ja, vi bruker dem nå, men ikke til nuking av FI for øyeblikket. For øyeblikket har vi tatt 8 av 10 dagens raner de siste 10 dagene og slått ny rekord med blandt annet over 5.2 millioner på én dag :)

Alt handler bare om hva du bruker troppene på ;-)
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
carnifex...

du internadler mye (som påpekt) , men virker som du alltid har første rett av ein elleranna grunn..hmmm

du får andre til å hjelpe med nukeing og preadling....

mye ODA ja, ein del av den på meg^^, but am still not so much impressed;) ofc farmer du mye når du får andre til å hjelpe å nuke så du mister mindre tropper seier jo seg selv:D

vel bra for deg at dem andre ikkje har ambisjoner selv og slaver for deg;) Stinker litt diktator av måten du holder på^^

men men skillz det har du, men overall bilde er ikkje så imponerende når man ser på d;)
 

DeletedUser

Guest
carnifex...

du internadler mye (som påpekt) , men virker som du alltid har første rett av ein elleranna grunn..hmmm

du får andre til å hjelpe med nukeing og preadling....

mye ODA ja, ein del av den på meg^^, but am still not so much impressed;) ofc farmer du mye når du får andre til å hjelpe å nuke så du mister mindre tropper seier jo seg selv:D

vel bra for deg at dem andre ikkje har ambisjoner selv og slaver for deg;) Stinker litt diktator av måten du holder på^^

men men skillz det har du, men overall bilde er ikkje så imponerende når man ser på d;)




HAHAHAHA Jeg har aldri fått hjelp med pre-adling / nuking av andre enn de som skal bli internadlet, og da er det bare fornuftig å bruke troppene først? Dere er kanskje ikke kjent med prinsippet å bruke opp troppene før man internadler byene, men det er ikke mitt problem :)

Og nei, vi har delt opp clustere, og de spillerne vi har internadlet har vært i vårt cluster, den delen av spillerens om ikke har vært i våre clustere, har ikke vi internadlet (obvious). Det at dere er utenfra og tror vi er diktatorer, eller ikke bruker nukene våre sier jo bare MYE om hvor ufattelig uvitende dere er, noe som er veldig passende for meg ^^ Blinde fiender er jo ikke et minus ^^


Lykke til videre folkens :) Jeg merker at jeg er smålei av arrogante kommentarer og måten dere prøver å rakke ned på Carnifex, for vi jobber hardt for alt og alle og vi gjør alltid hva som er best for stammen på alle måter. Mer loyale spillere til stammefrendene sine kan du lete lenge etter, og skillz mangler heller ikke på kontoen.

+ at vi farmer med mye annet enn LK også, og selv om vi brukte nukene i hele går (farmet ikke med nukes i går omtrent for de var på tur og var inne i byene), så fikk vi dagens raner og over 4 millioner ranede ress i går :) Og dét uten nukene våre i farme-aksjon :)
 

DeletedUser

Guest
for å hoppe inn i samtalen..

Carnifex har 446.521 ODA

Du har

McBitch 339.021 ODA

[spoil]
Your_argument_is_invalid_cat_2.jpg
[/spoil]



Carnifex:
446.521 ODA / 26 (byer) = 17k ODA pr by.

McBitch:
339.021 ODA / 16 (byer) = 21k ODA pr by.

Jeg kriger mer for byene mine enn han.
[spoil]
Your_argument_is_invalid_cat_2.jpg
[/spoil]
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Carnifex:
446.521 ODA / 26 (byer) = 17k ODA pr by.

McBitch:
339.021 ODA / 16 (byer) = 21k ODA pr by.

Fan Nr. 1 av Sylphida:
617.475 ODA / 17 (byer) = 36k ODA pr. by.


Så det så :D
 

DeletedUser

Guest
Carnifex:
446.521 ODA / 26 (byer) = 17k ODA pr by.

McBitch:
339.021 ODA / 16 (byer) = 21k ODA pr by.

Fan Nr. 1 av Sylphida:
617.475 ODA / 17 (byer) = 36k ODA pr. by.


Så det så :D

Så må du alltid finne på noe for å ødelegge godfølelsen min :p
 
Topp