Ryktebørsen

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er man god til å organisere kan man få samla tropper på riktig sted, om det er hos seg selv eller andre, og allikevell ha skills. Selvom du og din stamme kanskje er velldig offensive, kriger med alle, og hamler ganske godt opp med det 1by1 betyr ikke det at denne taktikken er lik, og at alle ville lyktes med det. Du er flink til å hakke på andre når folk har bedre statistikker enn deg Zippy, det skal du ha
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det hadde vel lite å si med statistikken?

Og vil ikke si statistikken er direkte dårlig med 1-0 til han heller :p
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
dette er da Tribal Wars, er det ikke? da er den stammen som får medlemmene til å samarbeide best som vinner. om Ruab får de andre medlemmene med seg så beviser jo det at han er en god leder, gjør det ikke?
og om det er noen som undervurderer hans måte å gjøre tingene på så er de langt fra de første som gjør det.
men det rare er at Ruab klarer gang på gang å få frem stammer helt oppe blant topp5. på tross av at han ikke kan dette. snodige greier.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en UN spiller kåret meg til norges svetteste siden jeg tok byen hans :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Burde vel se hvem som eier byen? :eek:

hadde ikke eid den om det ikke ble gjort en noobfeil :p, men ser jo at du ville disse det angrepet, men er jo litt flaut å slippe gjennom en spiller som ikke har høyere skills enn å sende med 40 sverd i et adelsforsøk på by med full mur. undres hvordan resten av angrepet var bygd opp :) det må jo ha vært superskills for å trenge gjennom byene deres :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Oh, nei, jeg forventet jo mer så jeg snipet det da, men det var det jo til liten nytte, akkurat som alle de "togene" til paausan, makkan til skam, 1 ekte og 10 fakes, mister jo rene nukes på all den fakinga deres :mad:
 

DeletedUser

Guest
Oh, nei, jeg forventet jo mer så jeg snipet det da, men det var det jo til liten nytte, akkurat som alle de "togene" til paausan, makkan til skam, 1 ekte og 10 fakes, mister jo rene nukes på all den fakinga deres :mad:

Fikk da 262k ODA og 1 by, og kan jo ikke skryte av dodginga når det står fullt nuke hjemme og 6 Am som han ikke gidder flytte. + Div andre off tropper som ble forlatt alene hjemme.
 

DeletedUser

Guest
Tror du siterte feil så jeg velger og svare.
Hva du syns og ikke syns er bra er egentlig ikke så farlig. Vi har jo sedd dine "Angrep" mot carnifex, syns du det var bra ? fikk du utrettet noe du da ?
 
Topp