Ryktebørsen

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at HeLLoWeeN endelig har fått laget seg en profil på offentlig forum (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg lurer på om jeg tar forsvareren i dag også
helpsos.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at 24/7 har mista min respekt, ved å ty til spioner for å vinne en krig. Ett fortvilet forsøk på å i det minste ha en sjans? Eller en siste krampetrekkning før undergangen?


nikkow nå skjønner ikke jeg helt hva du mener? en siste krampetrekning før undergangen? ser det ut som om 24/7 går under? (giggle)

deres aksjon mot oss tok dere vell 3 byer kanskje?? (whew) men vår aksjon tok over 19 byer (party) så tror ikke det er 24/7 som er på siste krampetrekning ser mer ut som om det er s-a-t (party)
 

DeletedUser

Guest
er det bare meg eller føler du att det er din plikt i og svare på alt, og være og spamme over hele forumet? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke min plikt, det er det andre mener at jeg gjør ;)

Etter min mening er det bra at du svarer, det gir meg vertfall litt mere lyst til å komme inn på forumet av en eller annen grunn :p Alltid kult når folk har "replya" på ting som jeg holder meg oppdatert på.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ikkesant, når jeg merker at her har det ikke vært aktivitet de siste 1-2 dagene, så skriver jeg ett eller annet, for å få folk til å se at v11 forum faktisk er her. Og når folk kommenterer mine rykter osv, og jrg svarer på kommentaren(om enn litt useriøst) så sier folk at jeg spammer :cry: er dette lønna jeg skal få for å prøve å få litt aktivitet på forum, så er det greit for meg :(
 

DeletedUser

Guest
Jepp, nå kommer vi ikke til å få kramper lengre, for nå er vi topptrent!! Også kommer vi aldri til å glemme å varme opp!!!

Ikke vær dum.. statistikken svarer bedre for 24/7 enn S-A-T den siste tiden..
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ikkesant, når jeg merker at her har det ikke vært aktivitet de siste 1-2 dagene, så skriver jeg ett eller annet, for å få folk til å se at v11 forum faktisk er her. Og når folk kommenterer mine rykter osv, og jrg svarer på kommentaren(om enn litt useriøst) så sier folk at jeg spammer :cry: er dette lønna jeg skal få for å prøve å få litt aktivitet på forum, så er det greit for meg :(

Sutrehøne:cool:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kall han hva du vil, men noen gir ut info, og det kan du ikke nekte for. Om det var du eller en av mine undersåtter, husker jeg ikke, men en av våre medlemmer fikk en fin melding hvor det blir qoutet noe fra vårt forum.
Forsåvidt en fin ting da mistanker ble bekreftet.
 

DeletedUser

Guest
ja spioner er noe dritt! men om dere leter grundig kanskje dere finner noe men jeg kjenner born to kill og han er en ærens mann, og spioner liker han ikke (nod)

så om han ikke sier vi har noe tviler jeg sterkt på det også ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo BTK bare en av 4 ledere i 24/7 da, men betviler på det sterkeste at eventuelt den personen som hadde en spion hadde skjult det for resten av ledelsen da isåfall.

Jeg er den eneste som har brukt spioner av 24/7 sin ledelse under tidligere forhandlinger med andre stammer og på andre verdner. Resten har gitt utrykk for å hate sånt. Og nei det er ivertfall ikke meg, alle i S-A-T hater meg :mehe:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ryktes at 24/7 har mista min respekt, ved å ty til spioner for å vinne en krig. Ett fortvilet forsøk på å i det minste ha en sjans? Eller en siste krampetrekkning før undergangen?

Man trenger ikke ty til spioner i S-A-T, når dem sender info uansett om man vil eller ei (giggle)
Lurer på hvor lenge S-A-T er en topp-stamme med slike lojale medlemmer (star)
 

DeletedUser

Guest
Man trenger ikke ty til spioner i S-A-T, når dem sender info uansett om man vil eller ei (giggle)
Lurer på hvor lenge S-A-T er en topp-stamme med slike lojale medlemmer (star)

True story ^^

Hørt om noen litt "sære" krav S-A-T har gitt noen visse søkere også, IKKJE BRAAA! :eeek:
 
Topp