Ryktebørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er ikke så langt unna har ikke LK hjemme no så får ikke skjekka men ca 30 min med LK :D
 

DeletedUser

Guest
hehe, må si det er latterlig at dere tror dere kan vinne pga dere leder etter at serveren har vært oppe i 3.5 dager :awesome:

menne, må bare si at jeg allerede har bekreftet at outlaw er en gjeng med poeng horer, siden jeg har scoutet ett par av dere, og dere var ikke akuurat (think), det jeg vil kalle en vinner stamme. Ikke enda i så fall(nerd)
 

DeletedUser

Guest
kem har du scouta da :) og btw doodging er veldig populært i disse dager :cry:

her er enda et tegn for at outlaw taper (yes)

dere er så sykt flinke, at dere ikke vet at når man scouter en spiller som dodger, men som ikke har noen scouts til å ta ut minimum 50 % av mine scouts, så får jeg vite om alle troppne deres som er ute fra byen(angel)

godt forsøk, men du endte desverre bare med og drite deg selv ut:hmm:
 

DeletedUser

Guest
hehe, må si det er latterlig at dere tror dere kan vinne pga dere leder etter at serveren har vært oppe i 3.5 dager :awesome:

menne, må bare si at jeg allerede har bekreftet at outlaw er en gjeng med poeng horer, siden jeg har scoutet ett par av dere, og dere var ikke akuurat (think), det jeg vil kalle en vinner stamme. Ikke enda i så fall(nerd)

Hahaha :D Du är rolig du!

Först säger du att det bara gått 3,5 dagar... Och sedan hävdar du att Outlaw är utdömda ^^

Du säger emot dig själv !? O_O

Let me smile :) and give you a little kizz...

You wannabe ;)
 
Topp