Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Hoho, dårligere går det ikke ann å bli! (rofl) Hadde jeg vært så dust som deg, hadde jeg begynt å spise gjørme!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at alex er så dårlig at han ikke klarer å skrive kommentar i de negative ryktene engang! hohoho. Kanskje fått gjørme i tastaturet etter all gomlingen? For en dust!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at HP5 i realiteten er over. Ber herved om at alle våre motstandere sletter sine kontoer, så slipper dere unødvendig mange søvnløse netter til ingen nytte.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Huff. Alex gjorde en god job. Men han gadd ikke sitte oppe alle nettene siden han prøvde på IRL :) Noe dessvere ikke du har James.

(forsåvidt ikke jeg heller (giggle))
 

DeletedUser

Guest
Hvordan vet du hva jeg gjør om nettene? Nå har du drita deg godt ut, med å si at jeg gjør noe annet en dette, og ta så meget feil. Samtidig har du bekreftet at du bruker flere timer pr. dag/natt på å gjøre noe du ikke klarer. Du minner meg om en ting: Hestelort.
 

DeletedUser

Guest
Å si at han ikke sitter oppe om natten er for dum unnskyldning når vi adler midt på lyse dagen (morgenen, kvelden natten...).
I tillegg så har jeg da hørt at det var mer enn 1 der :)
 

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Rykte sier at mange spillere ikke vet serverinstillingene... å dermed ikke vet at det ikke går ann å bytte stammen etter dag 21, som har vært for evighet siden...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er få rykter ute og går :O

Ryktes og at forumet har brått falt om og dødd.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Siden verdenen er avgjort? Er bare Nostradamus som leker seg.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Trist at Ole|TrAnxZ og TheMrSondre gjør sitt classiske trekk, nå toppen og gå innaktiv.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at JNWN vil plassere alle sine tropper i en og samme gråby, for så å restarte, for så å toppa heila dridn!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at OleDole ikke kan forsvare seg selv og setter nos til å gjøre jobben :O
 
Topp