Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
:hjelp::hjelp: jeg kan ikke skrive beklager til alle dere som måtte lese mine innlegg.

er det du som er (glede) killern10 :)? din profil tror jeg røpte deg teemo good time will be missed ?? eller er det bare en stamme?

Er formålet ditt rundt disse postene å forvirre dritten ut av meg, eller er det bare en naturlig del av å være deg?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg digger hvordan alle flamer Generalløs

tusen takk :mehe:

habbomannen ! dum kan du være sjæl så sann er det.

kileren10 hvis duer alstå er denne 99er som noen nevte er du da glede eller leder du meg på vill spor noen fler som ikke skjønner hva habbomannen eller kileren10 skriver :LOL:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Slutt å mobb og fokuser heller på hva tråden heller handler om.

Ryktes at tråden er på villspor.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes det er din skyld zippy jeg hadde ikke vært her uten din hjelp dere kan takke zippy som vanelig :LOL:

men bekrefter ditt rykte vi er nå litt på vill spor her nå guttene mine (hug)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
tusen takk :mehe:

habbomannen ! dum kan du være sjæl så sann er det.

kileren10 hvis duer alstå er denne 99er som noen nevte er du da glede eller leder du meg på vill spor noen fler som ikke skjønner hva habbomannen eller kileren10 skriver :LOL:

Kileren10 spiller på v15 med Kileren10. Glede spiller på v15 og v18. Spiller Kileren10 på Glede v18, spiller han da multi.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
tusen takk :mehe:

habbomannen ! dum kan du være sjæl så sann er det.

kileren10, hvis du altså er denne 99eren som noen nevte, er du da glede eller leder du meg på villspor? noen fler som ikke skjønner hva habbomannen eller kileren10 skriver? :LOL:

Jeg rettet opp noen setninger og skrivefeil, så kan du kanskje lære noe :) jeg har ikke nevnt noe som helst om Glede. Den eneste som nevnte Glede var deg. Så isåfall leder du deg selv på villspor. Men nei, jeg spiller ikke på Glede.

Den siste kommentaren ser jeg ingen grunn til å kommentere, ettersom det er ganske åpenbart hvem som skriver forståelig, og hvem som ikke gjør det her.
 

DeletedUser

Guest
kan godt være mulig noe muffin's er det over det hele

roger er mulig Bacardi og tw guide det er ticket verdig spørr du meg. men nå legger jeg meg trøstes lause valper
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg rettet opp noen setninger og skrivefeil, så kan du kanskje lære noe :) jeg har ikke nevnt noe som helst om Glede. Den eneste som nevnte Glede var deg. Så isåfall leder du deg selv på villspor. Men nei, jeg spiller ikke på Glede.

Den siste kommentaren ser jeg ingen grunn til å kommentere, ettersom det er ganske åpenbart hvem som skriver forståelig, og hvem som ikke gjør det her.

Det står i reglene at man ikke skal rette på andres skrivefeil. Hvorfor leser du ikke forumreglene før du poster på forumet? 99er ass.
 

DeletedUser

Guest
(Kremt) * Fakta børsen 99ere azz Ikke bare bare.

Ryktes mye rart om dagen
 
Topp