Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Så cocky ;) Føler meg ikke truffet og ser ut som den lille spillerhåndboken din gjør at ytringsfriheten ikke funker lengre? Det at jeg syns det var frekt og si at top 10 spillerne var "dårlige" trenger jeg jo ikke hate rykte fra og cocky kommentar på heller.
 

DeletedUser

Guest
Spiller nivået er no ivertfall mye høyere i nice en det er i oda :mehe:

Nja, si ikke det. Dere har til nå bare adlet spillere som ikke har hatt spesielt mye tid til tw eller vært ekstremt utsatt.

Så cocky ;) Føler meg ikke truffet og ser ut som den lille spillerhåndboken din gjør at ytringsfriheten ikke funker lengre? Det at jeg syns det var frekt og si at top 10 spillerne var "dårlige" trenger jeg jo ikke hate rykte fra og cocky kommentar på heller.

Du burner seg selv her. Ytringsfrihet er vel og fin. Skjønner ikke helt hvordan du klarer å konkludere med noe sånt. Nå bare finner du på ting og bruker store ord du ikke vet hva betyr :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det ryktes at jeg har havna her og at jeg er leder for det beste stammen på serveren. Denne gangen lover jeg å oppføre meg, så folk jeg ser på som kompetente spillere, altså ingen her på forumet kan sende meg melding for diplomati! :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, det viser bare nivået til Lilleulven ;)

Ikke nødvendigvis. Han er mer enn god nok til å ta dere og holde stand. Men det er visse grenser man kan være online i løpet av en uke og dere er en hel stamme som angriper 1 spiller. At dere ikke har klart å ta mer, viser jo mer hva dere ikke klarer :)
 
Topp