DeletedUser

Guest
De fungerer jo såvell i krigen deres hittil MD :mehe:

Når dere sitter 24/7 og sender angrep, så skal det jo litt til. Er noen av dere syke og må være inne eller noe?

Og har forsåvidt ikke hatt noen spesiell strategi fordi vi har opplevd at flere frontspillere har måttet slutte. IRL ting som jobb, ansvar og unger.

Men ting stabiliserer seg nok. Og da vil dere oppleve å havne på defensiven. Skal bli godt å se tilbake på alt dette og le :D

Siden din strategi begir seg ut på å fake folk til døde, kan vi godt benytte oss av det samme. Men vi skal få inn en del triks også. Selv spioner vil ikke redde deg og resten i Nice. Blir nok veldig stille på forumet da :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
[video=youtube;15VQHuDDTuk]https://www.youtube.com/watch?v=15VQHuDDTuk[/video]
Når dere sitter 24/7 og sender angrep, så skal det jo litt til. Er noen av dere syke og må være inne eller noe?

Og har forsåvidt ikke hatt noen spesiell strategi fordi vi har opplevd at flere frontspillere har måttet slutte. IRL ting som jobb, ansvar og unger.

Men ting stabiliserer seg nok. Og da vil dere oppleve å havne på defensiven. Skal bli godt å se tilbake på alt dette og le :D

Siden din strategi begir seg ut på å fake folk til døde, kan vi godt benytte oss av det samme. Men vi skal få inn en del triks også. Selv spioner vil ikke redde deg og resten i Nice. Blir nok veldig stille på forumet da :)

Ja vi er noen vanpyrer å tåler ike sol. Sioorry Md
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Stor i ord liten på jord:mehe:

Bare noe du liker å innbille deg det :)

Ja vi er noen vanpyrer å tåler ike sol. Sioorry Md

Var det jeg hadde mistanke om ja!


Men dere sier jo selv at dette er en OK strategi og som tydeligvis hører hjemme her. Helt OK for meg denne gangen.

Da skal vi implementere det i vår strategi og så skal vi se hva dere syntes. Blir en grusomt kjedelig krig, men det får bare være siden dere absolutt vil ha det slik.
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Da skal vi implementere det i vår strategi og så skal vi se hva dere syntes. Blir en grusomt kjedelig krig, men det får bare være siden dere absolutt vil ha det slik.

http://gyazo.com/221a1869bc56a9b971962a4c1639aebd

Merk deg firkanten på kartet, disse byene vil jeg si ligger ganske godt plantet i min safezone, dermed dere bruker samme taktikk, for ODA/ODD samarbeider sant??(giggle) Disse kom før Pål startet, ergo vi er like gode, ikke kom tilbake med dette pisspreiket da MD når du først er tilbake på forum.
 

DeletedUser

Guest
http://gyazo.com/221a1869bc56a9b971962a4c1639aebd

Merk deg firkanten på kartet, disse byene vil jeg si ligger ganske godt plantet i min safezone, dermed dere bruker samme taktikk, for ODA/ODD samarbeider sant??(giggle) Disse kom før Pål startet, ergo vi er like gode, ikke kom tilbake med dette pisspreiket da MD når du først er tilbake på forum.

Orker ikke diskutere når du ikke vet hva som kom først av høna og egget :)

Trenger ikke dra det lenger da jeg vet hvor baren er lagt i dette spillet. Godt å vite i hvert fall. Alt skittent spiller tillatt. OK! :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Like the rock says
ynmypzthknaebig.jpg
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktes at ingen andre en OD-Fam klager på fiendens barbadling i eget cluster, kanskje fordi dere ikke makter å adle dem? :mehe:

Avkreftes..

Dere har tidligere og fortsatt visst flotte egenskaper innenfor det å adle grått, jeg er helt sikker på at dere er i stand til å ta gråe byer som er i mitt cluster og.

Det kan nevnes flere spillere i Nice som har adla grått anmass, og i tillegg får cred for å være "flink". Så ville ikke pratet for høyt om det.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes om at zippy ikke klarer å røre meg alene så han må ha hjelp av mary kay, the vigilante, luktelena og Franklin Clinton får å sette et moderat press på meg samtidig som han må adle gråbyer i clusteret mitt.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det kan nevnes flere spillere i Nice som har adla grått anmass, og i tillegg får cred for å være "flink". Så ville ikke pratet for høyt om det.

Det er altfor mange som adler mye grått i Nice, og dem får høre det av meg hver eneste bidigste dag. Nice vs ODA er like gode på grått så og si, men betyr ikke at jeg er tilhenger av det for det.

Ryktes om at zippy ikke klarer å røre meg alene så han må ha hjelp av mary kay, the vigilante, luktelena og Franklin Clinton får å sette et moderat press på meg samtidig som han må adle gråbyer i clusteret mitt.

1. Du hadde gode stacks fra andre i stammen, ganske mange også faktisk, svære stacks. Utjevner vel min hjelp fra andre?
2. Det er vel hull i huet og ikke sammarbeide i en stamme?
3. Det at nå flere og flere i ODA/ODD gir meg incs er vel også et tegn på at dere kjører samme taktikk med flere som angriper meg?
4. 31vs3 gråbyer siste 5 dagene, ikke kom her å klag på gråbyadlinga mi.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ryktes om at zippy ikke klarer å røre meg alene så han må ha hjelp av mary kay, the vigilante, luktelena og Franklin Clinton får å sette et moderat press på meg samtidig som han må adle gråbyer i clusteret mitt.

Kan jei å adle gråbyer i clusteret ditt plz?
 
Topp