DeletedUser

Guest
Ryktes ny ledelse som nå drar alt på plass igjen :mehe:

Ryktes også om forsøker på å snu dårlige tider ved å dra inn en ny stamme i krigen(e)! (clapping) Synd det ikke er en avtale som kun Nice og ikke andre ^^ Dere får alle ha lykke til v18.

Kanskje dette vil snu alt.
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes også om forsøker på å snu dårlige tider ved å dra inn en ny stamme i krigen(e)! (clapping) Synd det ikke er en avtale som kun Nice og ikke andre ^^ Dere får alle ha lykke til v18.

Kanskje dette vil snu alt.

Det jeg fikk ut av denne var at du er redd for at vi kjører en lignende taktikk som dere med ally & sammarbeidinger? Og at pga vi gjør det trur du vi snur det igjen?
 

DeletedUser

Guest
Olve, en allianse mellom OIM og ODA blir ikke helt det samme når OIM allerede var i krigen men bare bestemte seg for å velge en side isteden for en dobbel front. Deres allianse er å dra inn en foreløpig nøytral stamme i en krig :)

punktum finale av det jeg mente, jeg tror dette vil snu krigen i Nice favør.. eller mer on-topic, "DET RYKTES att dette vil snu stats til nice sin fordel" (party) Cheers
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Olve, en allianse mellom OIM og ODA blir ikke helt det samme når OIM allerede var i krigen men bare bestemte seg for å velge en side isteden for en dobbel front. Deres allianse er å dra inn en foreløpig nøytral stamme i en krig :)

punktum finale av det jeg mente, jeg tror dette vil snu krigen i Nice favør.. eller mer on-topic, "DET RYKTES att dette vil snu stats til nice sin fordel" (party) Cheers

Kan da ikke snu stats til Nice sin fordel når Nice har fordelen?
 

DeletedUser

Guest
Sist jeg sjekket hadde ikke Nice fordelen per dags dato. Men regner med att du skjønner hva jeg mener bare att du vil ikke forstå....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Olve, en allianse mellom OIM og ODA blir ikke helt det samme når OIM allerede var i krigen men bare bestemte seg for å velge en side isteden for en dobbel front. Deres allianse er å dra inn en foreløpig nøytral stamme i en krig :)

punktum finale av det jeg mente, jeg tror dette vil snu krigen i Nice favør.. eller mer on-topic, "DET RYKTES att dette vil snu stats til nice sin fordel" (party) Cheers

Med tanke på at OIM kriget mot begge var vel de og nøytrale, så det blir vel egentlig akkurat det samme igjen, blir det ikke?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Olve, en allianse mellom OIM og ODA blir ikke helt det samme når OIM allerede var i krigen men bare bestemte seg for å velge en side isteden for en dobbel front. Deres allianse er å dra inn en foreløpig nøytral stamme i en krig :)

punktum finale av det jeg mente, jeg tror dette vil snu krigen i Nice favør.. eller mer on-topic, "DET RYKTES att dette vil snu stats til nice sin fordel" (party) Cheers

Både ODD, TLE, Viking og OIM var vell en gang en eller for ODD sin del 2 nøytrale stammer til dere opprettet diplomati med dem?
Eller er det litt slik som dere forsøkte å si også tidligere, vi kan men ikke dere?
 

DeletedUser

Guest
Hø?

Ryktes at det er blitt utrolig stille på Off.forum nå som MD har KV :|
 

DeletedUser

Guest
Så du mener det har vært høy aktivitet på off.forum siste dagene, eller avkrefter at MD har KV? :)
 
Topp