DeletedUser

Guest
Ryktes att ODA har nådd rank 1 på 18.
Gratulerer, det er noe jeg ikke trodde dere ville snu allerede?
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo bare dette tall og poeng.. Det skal ikke tall og poeng til for å vinne, så jeg er sikker på att nice vil snu dette med sine massive mengder med off og KV'sittere! :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes også olve/fyllesamen er ganske forbanna av å miste rank 1 plassen til fordel for gutta i ODA siden han gir røde ryktepoeng og skriver ting som" føler du deg kul mr.mege?" :D

Snakk om dårlig oppførsel når det jeg skrev ikke var på noen måte fornemmelse av noen. Men heller en støtte i att jeg tror nice vil snu det igjen... Selv om du har roet deg med oppkast inne på forumet som folk sa du skulle så fortsetter du i kulissene ;/
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Makan til snurt du var Bunny.

Det jeg reagerte på med den røde kommentaren var at dere merga dere til tops med å kvitte dere med ODD (som vi alle viste ville skje fra dag 1) og dette irriterte meg så du fikk en "Stolt nu mr.merge" kommentar.

Kos dere mens dere kan. :sleepy:
 

DeletedUser

Guest
Makan til snurt du var Bunny.

Det jeg reagerte på med den røde kommentaren var at dere merga dere til tops med å kvitte dere med ODD (som vi alle viste ville skje fra dag 1) og dette irriterte meg så du fikk en "Stolt nu mr.merge" kommentar.

Kos dere mens dere kan. :sleepy:

Dere rekrutterte dere teknisk sett til 1. plass også. Vi kommer bare litt på etterskudd, så du har ingenting å komme med her.

Nederlaget deres er på vei :) Bare å innse det.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Tydelig at det er mye som har skjedd siden jeg slutta, men tok meg tid til å sjekke TWstats i dag og jammen meg var ikke ODA øverst. Hvis du sier at de rekrutterte seg til topp Olvedn, så tror jeg du må begynne å sjekke antall medlemmer ODA og Nice har. For dere har akkurat like mange medlemmer begge to!(giggle)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tydelig at det er mye som har skjedd siden jeg slutta, men tok meg tid til å sjekke TWstats i dag og jammen meg var ikke ODA øverst. Hvis du sier at de rekrutterte seg til topp Olvedn, så tror jeg du må begynne å sjekke antall medlemmer ODA og Nice har. For dere har akkurat like mange medlemmer begge to!(giggle)

EHM? Er ikke dette å rekruttere seg til topps? Om du først skal sjekke TWStats kan du gjøre det skikkelig.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Well uten at jeg vet alt for mye, var vel det der tidligere ODD spillere? Kommer vel egentlig på samme om de er med i broder stammen eller slår sammen stammene. Jeg har iallefall brukt å regna med ODA & ODD sammen, så ODA/ODD familien har vel alltid vært større, sant?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Well uten at jeg vet alt for mye, var vel det der tidligere ODD spillere? Kommer vel egentlig på samme om de er med i broder stammen eller slår sammen stammene. Jeg har iallefall brukt å regna med ODA & ODD sammen, så ODA/ODD familien har vel alltid vært større, sant?

Skal du ikke slå sammen OIM i samme slengen også a?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hmm kan hende det, slutta før OIM kom inn i bilde. Så det betyr vel at ODA er enda mer overlegne? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes jo endel om Nice sine "relasjoner" også, så dere er vell ikke noe bedre noen av partene ser det ut til? ^^
Lykke til begge sider, tiden videre vil vise hvem som utnytter mest av sine poeng uansett.
 
Topp