DeletedUser

Guest
Ryktes at de samlede styrkene til bexx, R3L4X og kingullf ikke var nok til å stoppe lille Red Wooder. Med minimalt av støtte klarte han å stoppe alle tog (15 +) og et par nukes :D

Har Nice nådd toppen og er på vei nedover nå?

Nå gir du red wooder for lite credz her MD, det var 16 tog bare fra meg, 10 fra bexx og 9 fra kingullf :) Så all credz til red wooder for å takle dette! Forhåpentligvis gir han vel etterhvert inn for et konstant press med adels sendt hver eneste natt :p
 

DeletedUser

Guest
Nå gir du red wooder for lite credz her MD, det var 16 tog bare fra meg, 10 fra bexx og 9 fra kingullf :) Så all credz til red wooder for å takle dette! Forhåpentligvis gir han vel etterhvert inn for et konstant press med adels sendt hver eneste natt :p

Ja, jeg skrev jo 15 +, da jeg ikke visste helt hvor mange det var. Fikk først høre 12 tog og så økte det vel bare :p

Skuffende få tog fra deres side. Har selv mulighet til å lage like mange :p
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Det er også stor forskjell på å forlate en stamme hvor man har vært med på å bidra, enn om man har overtatt en konto, som igjen er reddet gjennom et blodslit av en kontovakt i 2-3 ukerstid. Så i mine øyner er ikke kontoen sindre tok med over til ODA hans. Ikke det at det ser ut til å være store motstanden igjen for ODA uannsett nå. Men jeg påpeker alikevell slik forkastelig moral sindre har da det er verd å huske til senere.

Hvordan er det ikke min konto? Daniel, som startet opp kontoen sa i første samtale at jeg ville bli arvtager før sommerferien, fordi han fikk jobben han hadde drømt om. Jeg spilte mer enn Daniel når jeg kom på kontoen, og Daniel ble mer om mer fraværende (fult forståelig), før han ga beskjed om at han sluttet helt å spille tw. Jeg har spilt alene på kontoen siden da (til søndag, da Fredrik kom inn som dual), og hatt eposten på kontoen helt siden Daniel dro. Kontoen er over seks ganger så stor som da jeg fikk den. Jeg vil si påstå å si at den er minst like mye min som den VAR Daniel sin, hvis du er uenig får det være ditt problem.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Eneste grunnen til at kontoen din lever er at stammen din reddet deg.
Jeg skal ikke gå til personangrep, men du vet utmerket godt hva jeg synes om deg.
Skammelig spill...

Over til svaret til MD er det vell ikke annet å si at man vet selv denne verdenen er lett å forsvare seg på om man bare er aktiv, vi trodde RW var mindre aktiv og gikk på en smell, verre er det ikke. Bra jobba av Red Wood
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvordan er det ikke min konto? Daniel, som startet opp kontoen sa i første samtale at jeg ville bli arvtager før sommerferien, fordi han fikk jobben han hadde drømt om. Jeg spilte mer enn Daniel når jeg kom på kontoen, og Daniel ble mer om mer fraværende (fult forståelig), før han ga beskjed om at han sluttet helt å spille tw. Jeg har spilt alene på kontoen siden da (til søndag, da Fredrik kom inn som dual), og hatt eposten på kontoen helt siden Daniel dro. Kontoen er over seks ganger så stor som da jeg fikk den. Jeg vil si påstå å si at den er minst like mye min som den VAR Daniel sin, hvis du er uenig får det være ditt problem.

Alene my ass. Må ikke glemme dualen din som satt opp Bexx.
 

DeletedUser

Guest
Over til svaret til MD er det vell ikke annet å si at man vet selv denne verdenen er lett å forsvare seg på om man bare er aktiv, vi trodde RW var mindre aktiv og gikk på en smell, verre er det ikke. Bra jobba av Red Wood

Jeg har sett hvordan dere har vært flinkere til å time ting før. Dette var jo bare middelmådig i forhold til det. Så sier jo litt om engasjementet deres :p

Og ja, det er lettere å forsvare seg, men det finnes bedre måter å adle på. Men tatt i betraktning at dere trodde RW var innaktiv, så kan jeg forstå det.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Mx6kj.gif
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg skal ikke gå til personangrep, men du vet utmerket godt hva jeg synes om deg.
Skammelig spill...

Litt trist å ha så sterke meninger om en på halvparten av din alder, PÅ_ET_SPILL. Iblandt lurer jeg på hvem som er den voksne av oss.
 

DeletedUser

Guest
Litt trist å ha så sterke meninger om en på halvparten av din alder, PÅ_ET_SPILL. Iblandt lurer jeg på hvem som er den voksne av oss.

wow! Dette her er lavmål Sindre. Trodde virkelig ikke du kunne synke lavere nå, men der tok jeg feil (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Nivået på saklige interessante diskusjoner her på forumet har forandret seg voldsomt. Ingen propaganda og kun direkte hån av andre spillere. Skal dog ikke legge alle under en kam, det finnes mange her som har mye godt å bidra med.
 
Topp