DeletedUser

Guest
Ryktes at Who So Serious? Ikke klarer å vente på at nuksa sine skal bygge seg opp igjen, og da oppnår han et resultat som dette...

hehe, artig att du har så lite å skryte av her att du skal prøvde å "dumme" ut fiender for att de sender ut off tropper.
Sannheten er jo det att du dodger jo ikke og alt går jo igjennom, så vinn for meg da ^^

Uansett så var også den lille nuken sendt bak i safen din, hvor du har tropper hjemme og slenger? det sier jo mere om deg og deres konto enn min? jeg har troppene ute mot fienden og hvorfor har ikke dere det? ;O (ikke rart nice falt så hardt som de gjorde da)

Du har heller ikke mer enn 3-4 stacks mot meg så ALT går jo rett hjem igjen, så sitter jo med ett hav av nukse enn hva jeg trodde vill komme hjem igjen nå? (giggle) Så når du ikke tar ut nuksene mine så kommer det jo bare mere av det videre?

Så før du kommer offentlig for å prøve å "dumme" ut noen med noe så tragis som att de sender ut off tropper i din veg så må jeg jo trekke fram noe i mitt forsvar:
Forsvarer: Herre Smurfe
Mål: 0023 K44TheArtOfWar (496|417) K44

Antall: 0 0 1957 0 73 1526 234 0 113 92 0 1
Tap: 0 0 1957 0 73 1526 234 0 113 92 0 1


Her ser du den store farlige Herre Smurfe med hele 3 SPILLERE på en konto (?) og greier ikke å dodge egne tropper i FORNT engang ^^
DU påstår att du er skuffet over meg? be my guest sier jeg bare.

Så spar meg for denne offentlige utdritingen, Bingosteen... Du driter deg selv på leggen her og la det bli med dette. (star)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
hehe, artig att du har så lite å skryte av her att du skal prøvde å "dumme" ut fiender for att de sender ut off tropper.
Sannheten er jo det att du dodger jo ikke og alt går jo igjennom, så vinn for meg da ^^

Du ligger ikke i pluss på adlinger fra meg, så der har du ingenting du skulle ha sagt.

Uansett så var også den lille nuken sendt bak i safen din, hvor du har tropper hjemme og slenger? det sier jo mere om deg og deres konto enn min? jeg har troppene ute mot fienden og hvorfor har ikke dere det? ;O (ikke rart nice falt så hardt som de gjorde da)

Hva gjør mini nukes bak i safen min? hehe. Tropper i safen er bare sunt det, en front mot deg trenger ikke å deffes opp virker det som (rofl)

Du har heller ikke mer enn 3-4 stacks mot meg så ALT går jo rett hjem igjen, så sitter jo med ett hav av nukse enn hva jeg trodde vill komme hjem igjen nå? (chuckle) Så når du ikke tar ut nuksene mine så kommer det jo bare mere av det videre?

Hjelper ikke å ha mange nukes når du ikke klarer å gjøre noe med dem? slik det er nå så bare prøver å å rive gårdene og smiene mine uten å få tak i noe byer.

Så før du kommer offentlig for å prøve å "dumme" ut noen med noe så tragis som att de sender ut off tropper i din veg så må jeg jo trekke fram noe i mitt forsvar:
Forsvarer: Herre Smurfe
Mål: 0023 K44TheArtOfWar (496|417) K44

Antall: 0 0 1957 0 73 1526 234 0 113 92 0 1
Tap: 0 0 1957 0 73 1526 234 0 113 92 0 1


Her ser du den store farlige Herre Smurfe med hele (?) og greier ikke å dodge egne tropper i FORNT engang ^^

Kun 2 på konto, og enkelte ganger så kan jeg glemme å dodge under en LoL game, ellers så kan det være et natteinc som vi ikke har sett.

DU påstår att du er skuffet over meg? be my guest sier jeg bare.

Jepp, så mange gårder knust, og kun adlet en by som måtte adles midt på natten? (clapping)(clapping)(clapping)

Så spar meg for denne offentlige utdritingen, Bingosteen... Du driter deg selv på leggen her og la det bli med dette. (star)

..........
 

DeletedUser

Guest

Når jeg skriver "alt går igjennom" og du vrir det om til adlinger?
Du skjønte kanskje ikke att du selv tok opp bruk av off tropper her og ikke adlinger som du vrir det til? alt av off tropper går igjennom og hjem igjen var det jeg mente, om du ikke skjønnte det.

mini nukse i dine safe-soner til nå har hvert lønnsomt for meg ^^ tatt masse små tropper både i deff og off + du mister gårder i byer som er ute i evt støtte? Det er ikke fort gjort å få opp de gårdene når byen er opprinnelig full i tropper... skjønner ikke hva som er sunt i det.

Når du også skal dra inn nattadlinger så er også den ene byen du tok av meg (i høstferien) takket være dine natt aktivister.
mens enkelte jobber og legger seg stort sett til normale tider, så drar du/dere så klart utnytte av det etter jeg adlet av thelol100 fra nice

Så ikke å bruk natt adling som argument når det var akkurat det du startet med mot meg mens enkelte har ferie.

....
 

DeletedUser

Guest
Den ene byen vi adlet fra deg ble faktisk sendt på dagen.

http://i.gyazo.com/7837d4ea407106ea0df30611a3f22e14.png

Trodde 14:19 var på dagen jeg, men tok visst feil.

hjelper lite når alt blir sendt på natta, speider og clearer byer om natten mens folk sover og sender adels etterpå.

UANSETT frøken, så startert du med denne tragiske posten med off tropper og ikke snakk om adling.

Du adlet en by av meg om natta og jeg adlet en by av deg om natta = 1 - 1 slutt å kverulere om det og bruke det som ett "mot argument" nå du kjørte samme taktikk mot meg.

Hold deg til det du startert inlegget med du, og det var antall off tropper i ett angrep. Har ikke sett att du har greid å kommet med noe tilbakemelding der annet att det er bra å ha fulle byer i safe ^^
Slutt å vri på ting nå og svar på ting som blir skrevet.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Kjære deg, pc-er koster mer enn 3000, og en pc kan ikke sendes med brevpost. Han henter den sikkert i Post-i-Butikk eller noe sånt. Med mindre han er så heldig å bo ved en PuP.

Kjære deg, man finner pcer til under 3000, det var en vits om at han hadde kjøpt en dårlig pc, meget buzzkill, buzzkillmannen
 

DeletedUser

Guest
Har ikke de gratis frakt? eller er det bare på pcer til over 3000?

Mulig de har kampanje med gratis frakt nå ja, men bor 10 min unna pickuppoint så :D

Greit når skjermkortet og harddisken tar kvelden, 2 mnd før reklamasjonen går ut (støttes)(party)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kjøpte selv pc til 9k for å game TW :D Men må vell snart kjøpe meg bedre nett også, helt ubrukelig med 26mb Opp/Nedlastning...
 

DeletedUser

Guest
Kjøpte selv pc til 9k for å game TW :D Men må vell snart kjøpe meg bedre nett også, helt ubrukelig med 26mb Opp/Nedlastning...

Ikke klag, sitter med 5mb opp og ned her! Vurderer sterkt å oppgradere til 25 eller 50mb, om ikke timing på tw går bedre fremover :D
 
Topp