DeletedUser

Guest
Ryktes at TANL prøver å ta en by fra meg.

Merkelig at han ikke lærer av HB og Graffyz.. Du kan godt prøve å ta en by eller to. Kanskje klare det også. Men det ender alltid med at jeg tar tilbake med ekstremt høye renter :)

Kanskje byen blir tømt. Kanskje ikke. Men kan forsikre om at den aldri blir tømt igjen etter denne gangen :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TANL prøver å ta en by fra meg.

Merkelig at han ikke lærer av HB og Graffyz.. Du kan godt prøve å ta en by eller to. Kanskje klare det også. Men det ender alltid med at jeg tar tilbake med ekstremt høye renter :)

Kanskje byen blir tømt. Kanskje ikke. Men kan forsikre om at den aldri blir tømt igjen etter denne gangen :)

Kan ikke sammenlignes, da TANL ikke har en stor front mot deg, så du vil aldri i verden klare å utrette det samme som mot HB og graffyz ^^

Skjedde ikke mye med oss heller (chuckle)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke sammenlignes, da TANL ikke har en stor front mot deg, så du vil aldri i verden klare å utrette det samme som mot HB og graffyz ^^

Skjedde ikke mye med oss heller (chuckle)

Har han vel. Fronten hans er snart min front. Og din tid vil også komme :) Lot HB ta mange byer av meg før jeg slo til. Sovende bjørn vettu ;)

Stille før stormen! :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at the lonely wolf klager over natt adling. Men klarer ikke å stoppe et tog på dagtid heler.
 
Topp