Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
ryktes at du ska få sleike muren min bak habboagent/mann

ryktes at graffyz og sky gutene svir av noen tropper han mista 1700 angreps tropper på en by i dag tidlig også :razz:
[report_export]CKpfMCVCamosyDVtzQM//cP4XI/ugxiw1VoICdc0HgBpZFAkBPfDO/ujpzKQFbSSe3aQ3eUbvIVh+GqXnuz/dx3srOkG41ghtE8EE4gsOfyIzvS9OfsCrZGAKS18Djen1ROC84KhoToBthnb4qWAq2oF/3DomL9b5m6CIux2YUMm3NHgCNUO5ZFAP9JD9iEnaLnepDtdkWMb9ShLc4mBo1FKfBhVUerF7+uNRHM8oNMeXslOaMhlrM3PtwZf+JW41Ed8mj1e6gnZjj/bwpEykjR+OqVNFk5bg2aGrisCYWG6p5EG6zbSEWQ+MGft4sHWvdyyDkYobCgPrWVdwIKIs/NTzA==[/report_export]
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at du ska få sleike muren min bak habboagent/mann

ryktes at graffyz og sky gutene svir av noen tropper han mista 1700 angreps tropper på en by i dag tidlig også :razz:
[report_export]CKpfMCVCamosyDVtzQM//cP4XI/ugxiw1VoICdc0HgBpZFAkBPfDO/ujpzKQFbSSe3aQ3eUbvIVh+GqXnuz/dx3srOkG41ghtE8EE4gsOfyIzvS9OfsCrZGAKS18Djen1ROC84KhoToBthnb4qWAq2oF/3DomL9b5m6CIux2YUMm3NHgCNUO5ZFAP9JD9iEnaLnepDtdkWMb9ShLc4mBo1FKfBhVUerF7+uNRHM8oNMeXslOaMhlrM3PtwZf+JW41Ed8mj1e6gnZjj/bwpEykjR+OqVNFk5bg2aGrisCYWG6p5EG6zbSEWQ+MGft4sHWvdyyDkYobCgPrWVdwIKIs/NTzA==[/report_export]

ryktes at general har bllitt tilbudt et tilbud om en opplæring i folkeskjikk og hvordan skrive til folk online (y)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
I lategame, ja. I dette stadige handler fortsatt ting om å stige kjappest. Da er spørsmålet om tapet av troppene for en fiendeby er vært hvor mye du kan stige vissavi fienden ved å farme inn de ressursene og bruke troppene mere taktisk. Å tape alle offensive tropper nå, lønner seg skjeldent.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes at Plan abcd(herregud denne blir lang) vil slite mot qO.Op om ikke lenge <3
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktes at Premier League begynner om ei uke! Guuud som jeg gleder meg!
Ryktes også at det har dukket opp en liten kar på kartet i nordvest som har gleden av å spille litt igjen. Dersom noen fortsatt husker ham igjen da....

:)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Thomas? :O
Me fellow moldenser who loves my singing? :O

Kjære frøken MadWorld, dette er ett norsk forum og du er da forpliktet til å skrive norsk eller svensk/dansk om det er lett å forstå. Engelsk må enten oversettes til norsk, eller eventuelt inneholde en norsk oversettelse.
 
Sist redigert:

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
"Begrens andre språk til korte sitat eller setninger som passer til innlegget."

Suck it bitch ;)
 
Topp