Ryktebørsen

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Heh, gg egentlig, men får ikke vite hvorfor da fordi Dakapo sa at bare konto eiger har rett på å vite hvorfor :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det vet jeg, men det er bare chipt :p

Nei egentlig ikke. Den personen som har utført et lov brudd må få vite om saken. Så er det opp til han om han vil videre formidle det ^^. Er ikke alle som vil at hele verden skal få vite det vet du :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Gjør det ikke ^^ Forstår utmerket godt hva du mener. Men ønsker å utdype grunnen til at du ikke får vite det :p

Det med at han er boss var jo ironisk, var nok det han siktet til. :p Som du skriver er det irrelevant om Thomas var leder i samme stamme, leder i over- eller understammen, kontooppretter dersom han har byttet konto e.l.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at folk forandre seg, når dem mener at dem har oppnått "kjendis" status på TW. Ønsker å bli en av disse.....elsker å forandre personlighet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at folk forandre seg, når dem mener at dem har oppnått "kjendis" status på TW. Ønsker å bli en av disse.....elsker å forandre personlighet.

Jeg vil aldri forandre meg. Once a General, always a General
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ryktes at eg måtte avbryte ferien tidlig for å avkrefte min tilsynelatande mangel på edlere deler. (happy)
 
Topp