Ryktebørsen

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Vel når jeg hadde samtaler der jeg spurte om eru kunne delta. Nektet du og høre på ledelsen og tok eller ut din egen streik faktisk.

Ellers har du også flere ganger sakt at du ikke ønskte og bidra eller og hjelpe.

Du sa også at du ikke ville ta imot ordre fra ledelsen ganske tidelig etter at eru joinet PMS

Samt var det første du og Henrik samt kjellis mener jeg og huske. Husker dge igjallefall begynte og kritisere ledelsen og ville ha ny ledelse med engang du kom inn i PMS

han gjor det samme i KOD, ser ikke problemet. er bare andy det.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
hvorfor lot dere/tok dere eru inn i stammen da?? du må huske at de backstabba oss først:) men at de så fikk dårlig samvittighet å backstabb dere å.,. løsning? vi kicker eru og vi og thelou samarbeider om å kvitte oss med denne ormen<3 så kan vi fortsette med vår gang mot seier:) da må mo og moa bytt konto igjen da men,., sånn e livet<3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hvorfor lot dere/tok dere eru inn i stammen da?? du må huske at de backstabba oss først:) men at de så fikk dårlig samvittighet å backstabb dere å.,. løsning? vi kicker eru og vi og thelou samarbeider om å kvitte oss med denne ormen<3 så kan vi fortsette med vår gang mot seier:) da må mo og moa bytt konto igjen da men,., sånn e livet<3

Er faktisk med på den (yes)

Anyway grunnen til at eru fikk være der så lenge som den var kom vel litt fram i samtalen mellom adriano og meg. Jeg hadde et godt forhold til adriano samt fikk jeg godt kjennskap til Henrik ^^ kjellis snakket jeg ikke mye med samt begynte jeg og misslike andy veldig tidelig ^^
 

DeletedUser

Guest
1654391.jpg
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Vel når jeg hadde samtaler der jeg spurte om eru kunne delta. Nektet du og høre på ledelsen og tok eller ut din egen streik faktisk.

Ellers har du også flere ganger sakt at du ikke ønskte og bidra eller og hjelpe.

Du sa også at du ikke ville ta imot ordre fra ledelsen ganske tidelig etter at eru joinet PMS

Samt var det første du og Henrik samt kjellis mener jeg og huske. Husker dge igjallefall begynte og kritisere ledelsen og ville ha ny ledelse med engang du kom inn i PMS

Magnar. Kjære Magnar

Jeg bare elsker at du bruker ordet "du". Som at jeg er hovedgrunnen til alt. Da burde du kalle alle dem andre like arrogante. Selv Adrian som du like.)

Jeg ville ha en ny ledelse ? :D Du vet da åpenbart at jeg spøker. Du har selv sagt at jeg er den mest useriøse spillern du har møtt. Så hvorfor tok du meg i det hele tatt seriøst ?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Magnar. Kjære Magnar

Jeg bare elsker at du bruker ordet "du". Som at jeg er hovedgrunnen til alt. Da burde du kalle alle dem andre like arrogante. Selv Adrian som du like.)

Jeg ville ha en ny ledelse ? :D Du vet da åpenbart at jeg spøker. Du har selv sagt at jeg er den mest useriøse spillern du har møtt. Så hvorfor tok du meg i det hele tatt seriøst ?

Jeg sier ikke at du er hoved grunnen vet at alle var enig i overgangen ^^. Adriano viste om den men var dog ikke på kontoen når overgangen blei offisielt (altså når det var ferdig planlagt)

Jeg vet ikke jeg andy når du spøker og ikke. Jeg vil si at med din reaksjon ang det meste jeg prøvde og få til så ville jeg ikek blitt overasket om det var seriøst ^^
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
nå syns jeg vi skal hate like mye på hele eru og ikke bare på stakkars andy;( i vår stammechat er han bare koselig og sprer glede og harmoni så kjenner meg ikke igjen i dine erfaringer. Dette kan jo egnetlig bare tyde på at han ikke trivdes under din kommando, og da er det vel rett valg for han å bytte da:O ? hate heller på moa, he deserves the shit. #YestoRasicm,.. <-- det var en kødd admin.. LOVE ANDY OR WE RIOT
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har da ikke noe imot at han ikke likte min ledelse. Jeg er da langt fra en god leder om jeg skal si det selv. Grunnen til jeg var i ledelsen var at DOn ville ha meg der ^^

Men er man missfornøyd med noe skal man vel gi beskjed om det skal man ikke?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg sier ikke at du er hoved grunnen vet at alle var enig i overgangen ^^. Adriano viste om den men var dog ikke på kontoen når overgangen blei offisielt (altså når det var ferdig planlagt)

Jeg vet ikke jeg andy når du spøker og ikke. Jeg vil si at med din reaksjon ang det meste jeg prøvde og få til så ville jeg ikek blitt overasket om det var seriøst ^^

Dæven. Han Adrian er god, meget god :| Jeg skal gi han creds for det der. Jeg imponert Adrian ! At jeg "ønsket" å bli leder sa vel seg selv at det var en liten "spøk" ? :/

Viss han ikke trenger ledelse. Så burde han vel ha greid noe selv?

Ehhhh.... hva mener du med det ?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Dæven. Han Adrian er god, meget god :| Jeg skal gi han creds for det der. Jeg imponert Adrian ! At jeg "ønsket" å bli leder sa vel seg selv at det var en liten "spøk" ? :/



Ehhhh.... hva mener du med det ?

Sa seg selv kanskje men samt ikke med tanke på din missnøye.

Se bilde til Mo
 

DeletedUser

Guest
Har da ikke noe imot at han ikke likte min ledelse. Jeg er da langt fra en god leder om jeg skal si det selv. Grunnen til jeg var i ledelsen var at DOn ville ha meg der ^^

Men er man missfornøyd med noe skal man vel gi beskjed om det skal man ikke?

enkelte foolk tåler ikke sannheten kjære Magnar.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
enkelte foolk tåler ikke sannheten kjære Magnar.

Nei sant det. desverre er ikke jeg en av dem :/

Ingen er perfekte så pass har jeg lært i midt liv. Og det vil si at det alltid er rom for forbedringer ^^

Men man kan stort sett kun forbedre seg selv om andre gir beskjed hva man gjør galt ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg var strengt talt aldri missfornøyd. Det var dem andre :p

Ser på bilde til Mo ja, men jeg forstår ikke hva du vil frem til.

Sånn jeg forsto det var alle missfornøyde men av ulike grunner.

Når jeg sikter til missfornøyd no er det ikke Sander det er ikke don. Men kun Magnar og kontoen Djinn.

Altså den aktive delen av ledelsen ^^
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Sånn jeg forsto det var alle missfornøyde men av ulike grunner.

Når jeg sikter til missfornøyd no er det ikke Sander det er ikke don. Men kun Magnar og kontoen Djinn.

Altså den aktive delen av ledelsen ^^

Missfornøyd med kontoen Djinn ? Bryr meg strengt talt ikke en dritt om den kontoen :| Har ikke tenkt på den før nå
:/
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Missfornøyd med kontoen Djinn ? Gir bryr meg strengt talt ikke en dritt om den kontoen :| Har ikke tenkt på den før nå
:/

Djinn var bare for å pointere ledelsen.

DOn satt også i ledelsen men og si at han var aktiv på den fronten blir og ta litt i
 
Topp