Ryktebørsen

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
ryktes at herman skal pp booste alle byene sine, så han har nok 7, 9k byer i morra tidlig :|
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Avsugning på venstre side

978x.jpg
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Etter å ha vært lojal i lengre tid ovenfor -F-/-D- der jeg har prøvd å komme med saklige tilbakemeldinger og forskjellige tips/råd eller spørsmål ved hvordan ting gjøres har jeg blitt sviket grunnet min ærlighet tiden gjennom. Derfor:

Ryktes (er jo subjektivt synspunkt som avgjør fact or not i denne sak) at det finnes flere svakheter ved -F-/-D-.

  • Stammerekruttering gjøres ofte basert på poengsum, helst uten å lese søknad
  • Det å forlate stammen for så å komme tilbake sees på som helt greit blant flertallet i stammen
  • Det å alliere seg på begge sider er helt i orden, at allierte angriper hverandre sees ikke på som et problem
  • Rekruttering av spillere helt vekk i fra stammen
  • Ledelsen gjør ikke noe med mistanken om at folk er ilojale
  • Ledelsen evner ikke å endre taktikk når de ser svakheter ved sin nåværede strategi
  • Klarer ikke å finne en løsning på den negative spiralen stammen befinner seg i, bortsett fra å rekruttere folk som har stukket fra dem da
  • Ledelsen gjør beslutninger som påvirker direkte, uten å informere medlemmene først

Ilojalitet fra deres side vil ikke bli besvart med ilojalitet fra min side, men åpenhet om mine synspunkter om stammen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Viss jeg finner ut at vi har en spiller som er ilojal, vil ikke den spilleren få en plass i stammen lenger.

Jeg har rettigheten til å fjerne deg fra stammen. Og som du ser, så står det ikke

MVH
Leder,

Men
MVH
Grunnlegger.

-A
 
Topp