Ryktebørsen

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktene skal ha det til at den svær uerfarne spilleren Kreiz er i ferd med å kaste inn håndkleet etter en susende backtiming her forleden.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktene skal ha det til at den svær uerfarne spilleren Kreiz er i ferd med å kaste inn håndkleet etter en susende backtiming her forleden.
Bra dette var ryktebørsen da, har jo fått utrolige 0 poeng på min ODD o_O (ble dog litt skremt her et lite sekund)

Ryktes dog at den veteranen Kalou begynner å innse hvor mye rust som sitter i håndleddet når naboen Kreiz suser i fra, med over 3 ganger mer poeng, og er ikke troppene det har stått på ;)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Ryktene skal ha det til at den svær uerfarne spilleren Kreiz er i ferd med å kaste inn håndkleet etter en susende backtiming her forleden.

Du skryter av at du er en fantastisk spiller som skal knuse alle, men mener alikevell at en spiller uten ODD har blitt backtimet?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
naboen Kreiz suser i fra, med over 3 ganger mer poeng
Ryktet avkreftes. Per 14. September kl 11.53 har han 3,5429 ganger så mye poeng.

Rykter skal ha det til at flere stammer godter seg over "Kalous dumhet" på skypechatter rundt forbi. Kan noen bekrefte med eventuelle screenshots, eller er det løgn?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Ryktet avkreftes. Per 14. September kl 11.53 har han 3,5429 ganger så mye poeng.

Rykter skal ha det til at flere stammer godter seg over "Kalous dumhet" på skypechatter rundt forbi. Kan noen bekrefte med eventuelle screenshots, eller er det løgn?

3<3,5429
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Ryktes at Jato Link ønsket å saksøke meg, men at han trakk søksmålet etter å ha snakket med min advokat.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ryktes at den store Abobil har blitt en farm.
Og må si det var lite tropper i den byen hans da jeg fikk videresendt rapporten av min venn og tidligere dual :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rykte avkreftes delvis :O

Lite tropper var det i byen ja, men var mye under prodduksjon :) Har fått tilbake de mistede troppene nå ++ :)

Farm er jeg ikke, langt ifra, jeg ble kun angrepet :p

-A
 
Topp