Ryktebørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ryktes at folk ikke lenger er på forumet. Og at vær verden bare blir mindre og mindre ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ryktes problemer innad i WIN siden -coller har melt seg ut og laget sin egen stammen ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kanskje det. Vet lite om stammen så kan ikke utale meg så mye men når noen forlater en stamme så er det ofte på grunn av meg en at man bare kjeder seg ^^
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at det blir spennende å følge med på stammene i toppen fremover :D;)
Kanskje mulig for noen av medlemmene å spre et par rykter, så vi får litt aktivitet på forumet?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Liker den planen har aldri vært med på mer labert aktivitet på dette forumet før ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ryktes at -coller har akademi


2016-12-27 03:06 4444 +512 3h Vanligvis betyr dette at to oppgraderinger ble ferdig i løpet av samme time.">Ukjent
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta at mulighetene for å få en "Free" adelsmann i ridderkonkurransen er godt tilstede, og ryktes at lite tyder på at -Coller vil kaste bort muligheten
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at de tidligere WIN medlemmene har en slu plan... Kanskje en ny stamme?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ye, WIN var tøys, gidder ikke ha en masserekk stamme hvor jeg tar inn alt og alle :p

WIN var ment som en kødd, var aldri noe seriøst, og ville aldri blitt det :)

V29 skal jeg ikke starte opp noen stamme.

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta at mulighetene for å få en "Free" adelsmann i ridderkonkurransen er godt tilstede, og ryktes at lite tyder på at -Coller vil kaste bort muligheten
Har allerede 2 adels oppe, hvem blir første target?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Spørsmålet er om du går for adling av spillere, eller kjører masse-adling av barbarbyer/bonusbyer...
Ryktes at -Coller vil overraske oss med et over natten poenghopp....
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det svir nok vesentlig mye mer for holy, hadde mye mere tropper. Tenk all del pp'n da, rett i dass :/
 
Topp