Ryktebørsen

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det morsomme var jo PMen vi fikk av dere(UFC) hvor vi ble bedt om å tømme byen mot ressurser fordi dere ville "slippe å bli uvenner"

Jeg føler liksom det skipet seilte da dere nuket en by og adlet en annen by fra DK ;)

Det var bare et spørsmål så jeg hadde sluppet å miste et nuke, skader ikke å prøve vettu ;)
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
UFC har hittil bare adlet spillere som er lite aktiv på vest siden. Mye enklere å ta de når togene blir posta på forumet
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Litt. Mistet mye tropper når vi tokk ut AH og Larsiex sine nukes hos Barikmo. Hadde alt for mange byer til å deffe etter det. Er alt for grei med troppene mine. Så ja, jeg er ikke så aktiv lengere. Mye enklere å deffe med færre byer, så kanskje det var bra?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hehe jeg forventa inc og noe motangrep jeg etter den meldingen din, men det ble det jo lite av ^^

Hvorvidt det gikk bra/dårlig igår er usikkert, vi har nesten sluttet med aksjoner mot dere i GTFO etter dere la dere på rygg. Nå er det stort sett enkeltspillere som deler ut deng litt rundt omkring :)
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
tre av spillerne deres kjørte jo en snasen aksjon da. vi tok ut 41k tropper og dere fikk ikke dagens angriper som endte på 13k;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Joda, men vi har jo lett etter stack hele helga, så vi måtte jo treffe NOE :D

Har jo forsvunnet 9 byer på 3 dager, så er ikke rart om noen tror dere er tom ;)
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
ja, men en av de spillerne gir bort byer, en av spillerne spiller ikke lengre og jeg verdsetter søvn. Ser jo hvordan det gikk når dere prøvde dere på noen andre enn inaktive og soveglade spillere:)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Litt av en stamme da? 2-3 aktive medlemmer, 4-5 søker til UFC, noen er innaktive og resten ligger og sover? :p
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
4-5 søker hos dere? Vet om en, men nå tror jeg du har litt for mye håp altså. Ja, har dessverre litt inaktive folk, og jeg orker ikke å snipe kl. 5 hver morgen (mistet litt for mye deff som støtte så klarte ikke å holde alle byene mot nukes selv med nb:(). Men lurer fort på hvem disse 4-5 folka du snakker om er.:rolleyes:
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Og jeg skal tro at du er riktig informert? Du viste jo ikke om den lille aksjonen deres:rolleyes: Kanskje spillerne bare skammet seg for mye til å poste rapportene på forumet. Tviler sterkt på de 4-5 søkerne dine
 
Topp