Ryktebørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hvem er små-desperate mener du? For vi i trs har det bare smud med litt sniping her og der ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes hvertfall nytt drama her på V30. Følg med i kveld for flere saftige beskyldninger og avsløringer
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Støtten til kebaben var ganske spontant, byen var ikke stacka fra før av ;) Vet det var litt rart for deg at spilleren du angrep var aktiv med tanke på dine forrige adlinger :eek:
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det at akkurat den støtten som var der i dag tidlig var spontan kan jeg tro på, men alt som har med merging og sammarbeid mellom dere og VL er fakta
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ja, altså, det at vi har hat en kommunikasjon med VL fordi de ikke følte at dere opprettholdt IAP'en kan vel bekreftes ja, og at vi nå samarbeider mot en felles fiende kan jeg også bekrefte for deg. Men det endrer ikke det faktum at dere i MM avbrøt IAP'en helt uten videre....
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hvordan kan det at vi fant ut at vi skulle bli backstabbet være uten videre? IAP med VL var jo opprettholdt helt fram til dette tydelige bruddet på den.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Det er ikke et brudd på IAP å diskutere med andre stammer et evt. sammarbeid. Dere hadde fått 48 timers forvarsel som tommy sier ;)
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
det er ett brudd på IAP å planlegge aksjon og merging, man planlegger ikke en aksjon på en stamme man har ett diplomatisk forhold til. Det er ikke vits i å late som vi var skurkene denne gangen
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
lol, jeg påstår ikke at dere var noen skurker, jeg bare mener at etter min oppfatning burde dere kanskje først tatt kontakt med VL før dere foretok dere noe som helst.
I tillegg var det dere som skapte den dårlige stemningen i VL da dere tok byer fra dem i sør uten å betale tilbake med hjelp til nuking av andre byer i området, som dere hadde lovet. Det at VL opplevde dere som litt aggressive mot seg er jo i og for seg deres skyld.
Menmen, er det ikke deilig å få litt aktivitet tilbake på forumet da?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
lol, jeg påstår ikke at dere var noen skurker, jeg bare mener at etter min oppfatning burde dere kanskje først tatt kontakt med VL før dere foretok dere noe som helst.
I tillegg var det dere som skapte den dårlige stemningen i VL da dere tok byer fra dem i sør uten å betale tilbake med hjelp til nuking av andre byer i området, som dere hadde lovet. Det at VL opplevde dere som litt aggressive mot seg er jo i og for seg deres skyld.
Menmen, er det ikke deilig å få litt aktivitet tilbake på forumet da?

Tingen er at det ble planlagt før byen ble tatt. Så forandrer ingenting. ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Det forandrer ingenting nei. Fakta er at dere lovte å betale tilbake ved å hjelpe til med nukes og kanskje preadling (?), men ingenting skjedde og dere endte opp med en gratis by som VL fint kunne ha forsvart. Her er det ikke snakk om at dere allerede hadde sendt toget, det er i og for seg greit, men at dere ikke holder det dere lover ovenfor VL resulterer i at e føler seg utnytt når de ellers kunne forsvart byen easy.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Det forandrer ingenting nei. Fakta er at dere lovte å betale tilbake ved å hjelpe til med nukes og kanskje preadling (?), men ingenting skjedde og dere endte opp med en gratis by som VL fint kunne ha forsvart. Her er det ikke snakk om at dere allerede hadde sendt toget, det er i og for seg greit, men at dere ikke holder det dere lover ovenfor VL resulterer i at e føler seg utnytt når de ellers kunne forsvart byen easy.

Javel, la oss bare gi byen til folka som planlegger backstab, hmm god ide.

Skal innrømme at det var en uheldig situasjon vi befant oss i, men sånn fikk det bare bli.
 
Topp