Dere fra DK har vel opplevd aksjoner mot meg før. Full styrke, alt dødeDet har du ikke i deg. Sorry to say. Når det kommer til å spørre "de som har sagt" det, trenger jeg noe mer spesifikt enn det.
Ryktes at Kristian er typen som finner på rykter for oppmerksomhetens skyld.
Dere fra DK har vel opplevd aksjoner mot meg før. Full styrke, alt døde
Dere fra DK har vel opplevd aksjoner mot meg før. Full styrke, alt døde
Er vel mer aktivitet nå en når dere backstabba? Lurer på ditt syn rundt "så er hele verden gal"Nei furter ikke, bare konkluderer med at når vi "backstabber" så er hele verden gal. Men når noen backstabber for deres egen fordel så er alt greit.
#Når07ErKissSittMeatShield
Så som du sier hadde du the element of surprise, hvordan er ikke det en backstab? Du hadde selv sagt på stammechatten at du bare var der for å samle bonus. Dritten bruker oftest å komme ut nr. 2,ikke ut på forum.Samlet info om naboene mine? Hva slags info kan jeg ha samlet? Jeg snakket jo knapt med dem, kjenner til og med eieren av den ene nabo kontoen min IRL. men var ikke dem som spilte på den kontoen her på v31. Så i utgangspunktet så ja var det en rimelig fair fight, utenom elementet av surprise.
Liker hvordan jeg blir sett på som en skikkelig dirty backstabber, iom jeg var innom stammen deres i et par dager bare pga merge egnt