Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan si jeg ga meg når Kiss enda leda med 200k til 2.plassen ;)

Jeg fikk ikke tiden til å strekke godt nok... Så måtte slutte på en 3 dagers periode..

Anyway, v31 er ikke halvveis ferdig en gang, så mye som enda kan skje :p

Ønsker alle sammen lykke til :p

-A
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Heldigvis er det ytringsfrihet, så man kan vel snakke så høyt man vil uansett? :)
Ytringsfrihet har vi i Noreg, men det gjeld i forhold til statlig og offentlig, no er ikkje INNOgames eller TW noke slags form for Offentlig eller statlig firma, som vil sei at ytringsfriheit ikkje nødvendigvis gjeld her, siden det er eit privat firma.

Men ja, du kan vel forsåvidt sei det du vil, men Innogames/TW-team kan nekte deg/fjerne post/kommentaren din dersom dei vil, siden det er privat firma :) Så du kan bli nekta ytringsfriheit på TW.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at der jeg kommer fra er betalt kjærlighet ikke vel ansett. Men som Luke skriver, her er vi i et privat firma....så her gjelder kanskje andre regler og normer.
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
#Ryktes at jeg er ny på v31. Vil noen ta seg tid til å forklare hvordan diplomatiet ser ut blant toppstammene, samt hvilken stamme som er best i League of Legends?
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
#Ryktes at jeg er ny på v31. Vil noen ta seg tid til å forklare hvordan diplomatiet ser ut blant toppstammene, samt hvilken stamme som er best i League of Legends?

Kiss vs Ugress

Ugress har helt klart best League of Legends spillere, vi har folk i Master
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
#Ryktes at jeg er ny på v31. Vil noen ta seg tid til å forklare hvordan diplomatiet ser ut blant toppstammene, samt hvilken stamme som er best i League of Legends?

KISS er definitivt best i League. Jeg er Bronze II. Hele Ugress er rundt Bronze 4-5 :)
 
Topp