Ryktebørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
TM har vært utestengt og straffet 2x, noe som innkluderer det største regelbruddet som kan gjøres.

IO og anw fikk beklagelse fra teamet for den feilaktige utestengelsen, utestengelsen var altså et resultat at support ikke sjekket saken godt nok før de konkluderte, og dermed førte en anke frem. Der har du forskjellen.

Vi har altså reagert på regelbrudd, mens dere reagerer på beklagelsen fra teamet, er det slik å forstå?

Dere reagerte like tidlig som jeg gjorde, og jeg reagerte FØR det var noe respons fra teamet. At dere blir så jævlig butthurt er bare morsomt.
Når det kommer til beklagelse så gir jeg meg ikke der. Jeg kommer ikke til å beklage en drit jeg legger ut på Ryktebørsen spessielt ikke når dere ikke har beklaget (spesielt DU Zippy) for å ha beskylt meg og oss på MajorPain for juks.

Og angående det med The Mercenery, så NEI vi viste ikke om det. JA vi hadde fått info og brukte infoen til vår fordel, men vi viste ikke hvordan denne infoen var skaffet. Vi burde kanskje vært mer kritisk til informasjonen vi fikk, men vi viste ikke om det var noe ulovlig metoder som ble brukt for å skaffe den infoen eller ikke.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vi uttalte oss etter at CM bekreftet regelbrudd.

Noen beklagelse fra min side til dere vil ikke skje, dere visste om det, og dere har akseptert den spillemåten, finnes ingen unnskyldninger for det.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Vi uttalte oss etter at CM bekreftet regelbrudd.

Noen beklagelse fra min side til dere vil ikke skje, dere visste om det, og dere har akseptert den spillemåten, finnes ingen unnskyldninger for det.

DU skrev at jeg har drevet med ulovlig spill og at oss på MajorPain drev med ulovlig spill. Jeg snakker ikke om utestengelsen med TM
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Først så konkluderer en NATO-spiller med at vi på a new world og en stammefrende også har drevet med ulovligheter, når så dette blir tilbakevist, velger samme NATO-spiller å hverken beklage beskyldningen (hadde dog ikke forventet det kilden tatt i betraktning) eller på noen som helst annen måte kommentere at NO PLZ ikke har gjort noe galt. Når det altså ikke er noe grunnlag for å hakke løs på NO PLZ for ulovlig spill, så klarer samme person å vri det hele til at Pål (Zippy) driver et jævla skittent spill, og en annen NATO-spiller kommer med beskyldninger at vi lever i fortiden.

Nå var det faktisk NATO selv som dro fram saken fra fortiden med å si at NO PLZ også tyr til ulovlig spill, i sitt nyttesløse forsøk på å få andre og mer seriøse stammer til se like dårlig ut som seg selv.. Og Pål (Zippy) var overhodet ikke involvert i denne saken, så hvordan hans jævla skitne spill kommer inni bilde er fullstendig uforstålig.

Lol. Aldri beskyldt No plz som helhet for å leve i fortiden? Ser du noen navnelapp på innlegget mitt kanskje? Nei det tror jeg ikke.

Men ja, det er enkelte på siden deres som lever i fortiden. Det er det ingen tvil om. Og det må da være drit kjedelig spør du meg
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Kutt ut BS'et begge to plz.

@TrippleS Jeg sitter med en skype chat fra dere på Majorpain som sier det motsatte, hvor en på Majorpain forteller meg at dere ikke har en spion, men en i NATO som spionerer for dere. Dette er flere dager før han ble utestengt.

@Groverud Du vil bare at vi skal glemme hva du har gjort, er ikke sånn det fungerer. Kan ikke bare viske bort ting man ikke liker. Foreslår du heller holder deg vek fra forum om det blir for mye for deg.
 

freakey

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
@TrippleS Jeg sitter med en skype chat fra dere på Majorpain som sier det motsatte, hvor en på Majorpain forteller meg at dere ikke har en spion, men en i NATO som spionerer for dere. Dette er flere dager før han ble utestengt.
altså det jeg skrev kan mistolkets vetle, sier jeg får info fra en i nato. veit ikke hvor han fikk info fra. så å skrive at vi visste at han var inne på en annen konto en Kanye er feil :)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
altså det jeg skrev kan mistolkets vetle, sier jeg får info fra en i nato. veit ikke hvor han fikk info fra. så å skrive at vi visste at han var inne på en annen konto en Kanye er feil :)

Mulig, men jeg følte det ga mye mer mening etter Simen ble tatt. Du sa også du kunne fortelle meg det, om jeg lovte å ikke fortelle det videre. Men ombestemte deg og valgte å ikke fortelle meg det du tenkte på, samt at jeg ikke pushet videre på det. Så sånn jeg se det, så viste du mer enn du fortalte meg. Derfor tror jeg ikke noe på @TrippleS når han sier dere ikke viste det før. Virker som dere prøver å legge all skyld på en, for å ikke skitne til deres navn, men heller en enkeltperson i NATO. Forstålig, men jeg velger å ikke tror på det.
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Mulig, men jeg følte det ga mye mer mening etter Simen ble tatt. Du sa også du kunne fortelle meg det, om jeg lovte å ikke fortelle det videre. Men ombestemte deg og valgte å ikke fortelle meg det du tenkte på, samt at jeg ikke pushet videre på det. Så sånn jeg se det, så viste du mer enn du fortalte meg. Derfor tror jeg ikke noe på @TrippleS når han sier dere ikke viste det før. Virker som dere prøver å legge all skyld på en, for å ikke skitne til deres navn, men heller en enkeltperson i NATO. Forstålig, men jeg velger å ikke tror på det.

Æ viste ikke d da :)
 

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Det morsomste med hele denne spiongreia, er jo den skryte meldingen jeg fikk ingame om hvor enkelt det er å vite hva vi kommer til å gjøre og hvem vi aksjonerer mot, noe som tatt i betraktning må være veldig enkelt når man logger på en konto som ikke er sin egen får å sjekke fiendens forum :)

Ellers så ryktes det at troppene mine har spist et festmåltid av svenske kjøttboller idag, og at Ollivander sine tryllestaver ikke fungerer lengre, så anbefaler å kjøpe de en annen plass :)

God søndag.
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ellers så ryktes det at troppene mine har spist et festmåltid av svenske kjøttboller idag, og at Ollivander sine tryllestaver ikke fungerer lengre, så anbefaler å kjøpe de en annen plass :)

God søndag.

Ryktes at troppene dine fikk litt færre å dele de svenske (/tyrkiske for de som følger med i media) kjøttbollene med :) Det gikk nok både litt def og litt pp der, ja. Synd du fikk snipet. Hadde vært digg å få bort den byen der...

God søndag til deg også
 

Lord Slur

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ryktes at troppene dine fikk litt færre å dele de svenske (/tyrkiske for de som følger med i media) kjøttbollene med :) Det gikk nok både litt def og litt pp der, ja. Synd du fikk snipet. Hadde vært digg å få bort den byen der...

God søndag til deg også

Er de svenske kjøttbollene, tyrkiske? :eek:
 
Topp