Ryktebørsen

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nei da, gidder ikke prøver bare å bli ferdig i v6 om det går raskt. Så kan alt skje, men tror jeg ikke det blir comback.
 

DeletedUser

Guest
Sitat:


Er det en slags trend på v3 sine tapene stammer å legge all skyld på KV'ter når noen mister byer?
siterer til Blazer, janrune, wtorleif, dr.killer og RDI-RS
Bekreftes?

- Bunny

Må du ha det inn med teskje, Det var ikke en kv, han skulle ta over kontoen, men han sendte bort 8 forsvarsbyer og mistet byer i fleng, ja, jeg syntes faktsisk jeg kan skylde på det :)

De andre vet jeg ikke noe om, men det ligger jo noe i det de sier, tror du det vare er løsprat?


-blaiz
 

DeletedUser

Guest
Må du ha det inn med teskje, Det var ikke en kv, han skulle ta over kontoen, men han sendte bort 8 forsvarsbyer og mistet byer i fleng, ja, jeg syntes faktsisk jeg kan skylde på det

De andre vet jeg ikke noe om, men det ligger jo noe i det de sier, tror du det vare er løsprat?


-blaiz
Må si at jeg tok det som en unnskyldning den gang. men kan se ut til å stemme også etter din forklaring :)
men jeg får vente å se hva som dukker opp av skillz i fremtiden av deg ^^
 

DeletedUser

Guest
Må si at jeg tok det som en unnskyldning den gang. men kan se ut til å stemme også etter din forklaring :)
men jeg får vente å se hva som dukker opp av skillz i fremtiden av deg ^^


Da får vi vel heller møtes på v1 slagmark? :D
en henv skal være grenseløs, right? :p
 

DeletedUser

Guest
Det skal den, å det var det jeg ga deg etter jeg så du angrep meg ;)
men hevnen er ikke ferdig enda da. var tross alt du og karl h som kokte sammen suppa som ble stelt istand mot ougen kontoen!
for øyeblikket så er det ikke mere incs å se her :eek:

kommer du på v1 så skal det bli enda artigere når det er egen konto!
Be My Guest m8!
 

DeletedUser

Guest
Får nå se, kansje vi snart slår på stortromma :O

"var tross alt du og karl h som kokte sammen suppa som ble stelt istand mot ougen kontoen!"

Dette her har jeg nevnte før, det er langt flere en du tror som har en finger med i spillet her, jeg var bare en kuliss i bakgrunnen som snappet byer i ny og ne ;)
Men...Det kan jo fort forandre seg? :O
 

DeletedUser

Guest
med det ang suppen som ble stelt istand så var det snakk om at dere to var en av de som sto på å dro med seg folk rundt og sendte PM's ;)
det at du ikke tok så mange byer i den tiden veier ikke masse iforhold til hvor mange byer det ble tilsammen av de du motiverte til å starte:D

Men, det skal bli spennene å se, Pop og HAWt greide ikke å ta mye sist heller, enda kontoen sto tom leeenge!
denne gangen er vi på nermest 24/7 så om dere ikke greide bedre den gang så lykke til neste gang om det skjer...
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Får nå se, kansje vi snart slår på stortromma :O

"var tross alt du og karl h som kokte sammen suppa som ble stelt istand mot ougen kontoen!"

Dette her har jeg nevnte før, det er langt flere en du tror som har en finger med i spillet her, jeg var bare en kuliss i bakgrunnen som snappet byer i ny og ne ;)
Men...Det kan jo fort forandre seg? :O


hehe,, karl h-pojken skulle jo adle meg bort fra V3.. når sjer det da??
Still waiting ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe,, karl h-pojken skulle jo adle meg bort fra V3.. når sjer det da??
Still waiting ;)

Hva karl h sier angår ikke meg :)


med det ang suppen som ble stelt istand så var det snakk om at dere to var en av de som sto på å dro med seg folk rundt og sendte PM's
det at du ikke tok så mange byer i den tiden veier ikke masse iforhold til hvor mange byer det ble tilsammen av de du motiverte til å starte

Vel, det at dere vet alt dette tyder vel på at dere har en spion innenfor alliansen, har jeg rett?

Men, det skal bli spennene å se, Pop og HAWt greide ikke å ta mye sist heller, enda kontoen sto tom leeenge!
denne gangen er vi på nermest 24/7 så om dere ikke greide bedre den gang så lykke til neste gang om det skjer...

Vel, jeg prøvde og få de med, men når den eneste som skriver er kas, og han i tilegg kommenterte et eller annet med at han var god i cod, sier vel litt om motivasjonen?
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, jeg prøvde og få de med, men når den eneste som skriver er kas, og han i tilegg kommenterte et eller annet med at han var god i cod, sier vel litt om motivasjonen?

Eller har innsett at det blir tungt å slå oss ned uansett hvordan man griper det an, det går til syvende og sist utover motivasjonen,, :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vert veldig hyggelig om det kommer noen rykter her også :) Alle elsker rykter. Sånn hint hint til hva topicen handler om.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at eg er veldig spent på kven det blir. motivasjonen min kommer sakte men sikkert tilbake og no.
 

DeletedUser

Guest
ehm? hva er "det"? motivasjonen, eller lure på kven det er? eller ryktet?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at to tidligere v3 spillere er tilbake på Verden 3, men denne gangen mot sine gamle stammekamerater og på samme konto. Men hvilken konto?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Nu må æ jo nuke, time og sende de beste adelstogan.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp