Ryktepoeng!

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Sry, men... Kvifor lage ein tråd om kva ryktepoeng er, når det allereide er ein tråd der det står godt beskrevet?

*Å kjede seg er nok ikkje det beste grunnlag. Finner lite vits i å lage ein guide når ein henviser til ein guide! ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan dessverre ikke gi deg ryktepoeng, men kan du fikse noen av lenkene lengre oppe?

Nå har det kommet svært mye skriverier om akkurat dette, men jeg tror ikke det er det siste som kommer heller. Rett og slett fordi det er mange som misbruker denne funksjonen.

Av det viktigste jeg vil nevne, så er det å signere positive OG negative ryktepoeng som du også nevnte. Det er mange grunner for det og jeg kan nevne en episode jeg hadde med Lord Dark. Jeg skrev et innlegg som svar på et tidligere innlegg som var ment for å være litt useriøst. Litt for å lette litt på stemningen og faktisk bidra til et bedre samfunn her inne. Han gav meg negativt ryktepoeng, men heldigvis signerte han dette. Dermed kunne jeg ta kontakt og i ettertidtror jeg vi begge har kunne sett tilbake på den "episoden" som noe positivt og hvertfall fra min side, så har han fått mye respekt fra meg.

Dette er bare ett av eksemplene, men jeg mener også man bør kunne stå for det man sier og også tåle at vi ikke mener det samme. Kun når vi har denne felles forståelsen vil vi kunne bruke denne funksjonen til det ytterste. Nå skal det sies at det er stort sprik i alder på de som skriver her inne og ikke alle er like modne. Akkurat derfor er det vel viktig at dette diskuteres.

Skriv gjerne om flere positive episoder :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Sant det Windsy skriv. Nokon vil seffølgeleg misbruke denne funksjonen. Men om ein prøver å vere litt vaksen, slepper vi dette.

At ein er vaksen nok til å signere er nok viktigt. Gje ein god begrunnelse av kvifor du gjer negativt rykte, og ikkje berre "Eg er ueinig". Då kan du trygt gje negativt å sei akkuratt det du meiner om innlegget: motakaren vil nok ta deg meir seriøs. Og du slepper "hevne poeng", slik som mange har fått det for seg at dei skal gje. Sjølv har eg fått ein fin dose negativt rykte for å ha gjett eit negativt ryktepoeng, altso hevne poeng.

Vel, korti eg gjer rykte? Når eg føler at personen som har skreve eit innlegg fortjener det, både på godt og vondt. Eg prøver som oftast å fylle ut med god besvarelse, gjerne positive og negative sider ved innlegget, uansett kva rykte eg gjer. Ofte kan det vere gode argument som fortjener rykte, men dårlege argument som øydelegg. Då prøver eg å gjere motakaren oppmerksam på det :) Samme gjelder når eg gjer positivt rykte, kan vere dårlege argumenter innimellom!

Og folk kan godt spare seg for å misbruke ryktepoenga. Det er ikkje vits i å kalle folk nedlatande og nedverdigande ting via funksjonen, då det kan bli straffbart. Eg har sjølv fått "hyggelige" ryktepoeng, men fått dei fjerna av Teamet ;)

Finnes det en tråd allerede?

Du slapp å fjerne den, vi kunne godt ha brukt den til å sagt våre meininger om ryktepoeng, og kanskje ta ein diskusjon :) Var bra skreve, men litt overflødigt med tanke på det allereide finnast ein tråd.

Btw, du henviste jo til tråden sjølv :)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Så ikke lengre nedover p den lnken..
Slettet den pga det virket som jeg tryglet om poeng!
+ det virket feil
 
Topp