Ryktetråden

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Så tar dere ikke med dere alle de gamle medlemmene?

Ny stamme samme medlemmer ? Forandrer et stammenavn diplomatiet? :p
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Så dere bare etterlater de gamle inX medlemmene til å bli adlet? eller adle dem selv?

Det lukter litt råttent :(
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
De som ikke får invitasjon er enten folk som ikke bidrar eller som er inaktive, så burde vært kick uansett, så føler meg ikke råtten :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Foreløpig består Cup av ex-inX medlemmer og 2 flyktninger dere hadde fra før. Så er jo egentlig samme stamme :eek:
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Hadde vi noen flyktninger fra før? Den må du forklare.

Må du roe deg, stammen er nettopp blitt starta opp jo, hvorfor bryr du deg så mye om det? Redd for litt motstand dersom diplomatiet blir forandret? Du burde jo være glad, nå er det faktisk mulig at BERM ikke får kjørt over hele v34 gratis slik det har sett ut som dem skal gjøre siden starten. Hadde ikke det vært kjedelig?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må jo ha noe å snakke om for å fyre opp forumet, ja gammelgert og orcof er jo heftig flyktninger :)

Og vi kjører da ikke over verdenen gratis :eek:
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ahh jammen de hadde så mye poeng så måtte ha dem med :D :D

Nei ikke akkurat nå men er stor mulighet for det, eller kanskje du får deg en ny v29 ;);)))););))));;)))))))
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nej, her har jeg faktisk dualler.. Så tror vi skal klare å være aktive :) + Jeg har da store sterke radisson på mitt lag <3
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det er faktisk på grensen til juks å ha radi og fosi med på laget, så om jeg ikke er med å vinne denne verdenen har jeg en veldig god unnskyldning ;)
 
Topp